det er en liten prosess.. skal starte på det selv nå snart! men kan jo fortelle litt som MÅ gjøres.
for det første så er det ikke akselvekten som teller lenger, det er totalvekt på bilen. så hvis du skal ha det godkjent så må du lette bilen litt ( få lånt en carbonbakluke, stoffseter etc. holder med rundtg 60kg ) så må alt av delenr være likt på bilen som en org 325, men da masse er likt fra 318is og 2.5l så er det ikke så mye som må byttes. bare bremser etc. så du må da ha den på kontroll hos et merkeverksted for å sjekke at alt stemmer overens fra en 2.5l ( dette skal jeg gjøre hos SS Performance i skien ). så må du ha kvitering på motor og delene hvor de kommer fra. dette kan lett fikses via en hogger etc.. kjøp en BILLIG 2.5l fra en hogger og godkjenn bilen med denne..
er fortsatt i prosessen selv, så vet ikke om det blir godkjent.. men lykke til med ombygging
Ah okei, takker for info Muligens det blir turbo i min heller, men kommer jeg over en billig 325 så tar jeg den! Du får ha lykke til selv, og kom gjerne med oppdateringer ang. godkjenningen din