Gå til innhold

egern

Medlem
  • Innholdsteller

    249
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om egern

  • Bursdag 04/27/1991

Profile Information

  • Kjønn:
    Intetkjønn
  • Interesser:
    vestfold

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

egern's Achievements

  1. Helt nye jr11 felger med nye sommerdekk. Selges grunnet feilbestilling av ET. 2 stk: jr11 19×8.5 ET20 5×114/120 2 stk: jr11 19×9.5 ET22 5×114/120 2stk: federal 595 rpm xl 265/35 2stk: sailun zsr atrezzo xl 245/40 Er komplette hjul som er ferdig avbalansert. Minstepris 12000kr
  2. Litt OT. Men er det to typer mtech fangere, facelift og non facelift? Har org mtech, men ikke facelift. Kan man da kun bytte panser?
  3. Vurderer nå salg av mitt e30 coupe karosseri. Bilen er tiltenkt bane / drifting. Har bur med ekstra stag fram mot demper tårn, forsterkning mellom tårn bak. Følger med travers med tannstang + 51mm fjørbein og bærearmer med powerflex i lollipop. E36 compact skivebrems bærearmer bak, men uten travers. Bra for rust. Svensk bil med papirer i orden (momset) 14000nok / evt høyeste bud. Tlf 45255088 om noen er interessert. Buskerud, Hvittingfoss
  4. Har nå byttet girkasse og sjekket 2 av de bakerste lagerbukkene på veiva + råde 4. Kunne ikke se noe skade noe sted på veiv. Men har fortsatt samme ulyd virker som den forplanter seg mid / lengst bak på motor og blir værre ettersom bilen blir varm. Er ikke noe merkbart effekttap
  5. okei, bare leste at det hadde skjedd noen tilfeller av dette på m47, ifølge andre utenlandske forum. kan det være vibrasjonsdemperen(reimhjulet) som lager denne lyden? selvom lyden merkes bedre bak / under på motoren, og kan faktisk merkes bedre inni bilen enn utenfor. samt litt vibrering i clutch pedal, akkurat som noe er i ubalanse.
  6. Video av lyden. kan være litt vanskelig å høre med engang.
  7. okå. var ikke meningen å oppgi feil motorkode, fant selv ut at register var et utbredt problem på n47 ved litt googling. så jeg er helt enig at det var vesentlig. men tilbake til saken. Jeg har nå byttet svinghjul, trykkplate, lamell og utløserlager. svinghjulet var slarkete, men problemet er fortsatt vedvarende? er veiven knekt? er dette et utbredt problem på m47n2? begynner nesten å gå på helsa løs den herre problembilen. takker for alle svar,
  8. Unnskyld da m47.... Men det var ikke poenget med tråden
  9. Ingen?
  10. Hei. Min e91 320d 2006 msport begynte idag og gi fra seg en ekkel ulyd. Jeg merket dette først ved pådrag i gir, jo høyere turtall jo høyere blir lyden samt risting i bil / clutch pedal(dunker i clutch pedal). Tenker først det er noe med drivverk siden lyden og delvis ristingen ble borte ved å trykke inn clutchen. Når jeg kommer hjem prøver jeg å sette bilen i fri og ruse til ca 1500/2000 rpm. Allerede da starter ulyden og blir værre ved høyere turtall. Motoren går like bra og har den klassiske n47 motor lyden, i tillegg til at den har en annen ulyd during / klonking ved høyere turtall enn tomgang. For meg virker det kanskje som svinghjul, men register er og et problem på disse har jeg lest. Håper noen her inne vet hva feilen kan være slik at jeg vet hva som må fikses / byttes.
  11. du kan jo sende et bilde? dørstrevere osv?
  12. Hei. ønsker og kjøpe et skrudd helbur til e36 coupe
  13. Blir kastet den 26 mai
  14. 280 ca
×
×
  • Opprett ny...