Trenger noen gode råd fra noen kloke hoder..
Har en m52 2,8 99mod der jeg nettopp har byttet ut orginale manifolden+katalysatoren(som er en og samme del) med grenrør (og droppet katalysatoren) og resultatet er at bilen går dårligere...
Eller..., det første som skjedde var at bilen kuttet på 3 sylinderer etter å ha blitt kjørt ca 2 min. Byttet plugger og coiler uten at det hjalp, men etter å ha byttet luftmengde/masse(?)måler gikk den på alle 6..... -i ca tre kvarter før det samme skjedde igjen.
Bør kanskje nevne at det er montert ess kompressor, samt at det er 4 lamda"ting" på orginal manifolden(før og etter katten) og også 4 på de nye grenrørene(men altså ingen kat. i mellom).
Så resultatet er en bil som bråker mer en det er moro, går dårligere en tidligere på både lave og høye turtall, og tidvis kutter så den kun går på 3 sylindere.
Lurer på om dette kan ha noe med lamda"ting" å gjøre, men har egenlig ikke peiling.
Dersom det er noen som har noen gode råd settes det pris på..-de luxe!
Er også på kikk etter katalysator eller en brukbar stor lyddemper da det bråker idiotisk mye. Må i tilfelle passe til doble rør..., og er det noen som tar jobben i tillegg er det helt suverent..
hjelp...