Gå til innhold

Trialmaster

Medlem
  • Innholdsteller

    58
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Trialmaster

  • Bursdag 08/31/1976

Profile Information

  • Interesser:
    Råholt, Akershus

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Trialmaster's Achievements

  1. Hei. Har ikke min E30 2d lenger og trenger ikke dette. Skvettlappene er kjøpt hos GS Bildeler. Betalte 1100,- for dem. De er helt nye med fester osv. Selges 500,- Automat Oljen er det 50,- flasken for. Uåpnet. Kan sendes mot et lite tillegg.
  2. Hei. Det kommer strøm ut fra besinpumperele, men ikke til pumpen. Samtidig kommer det ikke strøm til coilen. Dette skjedde helt plutselig. Noen som vet??
  3. Funnet ut at det ikke kommer strøm til koil. Noen som har peiling???
  4. 1990 bmw e30 316i Km stand: 119000 km. Var ute å kjørte en lang tur her før helgen. Ingen problemer. Bilen sto så over helgen. I går startet den ikke. Starteren sviver, men ingen ting skjer. Dette har jeg sjekket: Gnist: Ok. Bensin: Ikke ok. Kom plutselig ikke strøm til bensinpumpe. Lagde en provisorisk ledning fra rele til pumpa. Da sviver den, og det kommer bensin ut av retur. Bilen starter fortsatt ikke. Sjekket pluggene om de var våte. De var tørre! Åpner ikke dysene seg, sån plutselig uten videre??? Da stoppet det opp for meg. Disse tingene er nytt i motor: Fordeler. Rotor. Coil. Plugger. Trykkregulator. Bensinpumpe. Trenger gode råd av erfarene På forhånd takk!!
  5. Hei, dere. Har søkt litt, men får ingen treff på akkurat dette problemet. Detter er skifet for litt siden, da heller ikke motoren startet: Fordelerlokk, rotor, plugger, bensinpumpe og besnintrykksregulator. Nå har bilen småkuttet når jeg kjører, et par uker. Den stoppet helt for meg langs veien, men fikk start på den like etterpå. Nå i morges starter den ikke i det hele tatt. Under forige rep, kan jeg huske at det var en summelyd i motorromet, da jeg skrudde på tenningen. Det er det ikke nå lenger, og innbiller meg at dette er noe elektriske greier i forbinnelse med bensintilførselen kanskje. Sjekket rele til bensinpumpe. Det slår inn. Noen som har noe ide om hva det kan være
  6. Fant du no deksel?
  7. Har du den lille ramma til klokken også?
  8. Byr deg 350,- for det varmeaparatpanelet og klokken
  9. Hei. Har 4 stk Yokohama W.Drive 195 / 65 - 14. Sitter på greie spraylakerte sølvfargede korkefelger Dekkene ble satt på sist vår. Dekkene er av sydeuropeisk helårstype. Noe jeg fant ut når jeg fikk dem hehe... Stillegående og fine dekk, men best tidlig vår, sommertid og ut på senhøsten. Veldig bra på våt asfalt. Har kjørt på de i vinter, og kan vel skrive under på at dette ikke er vinterdekk for norden, men kommet meg helskinnet i gjennom vinteren Den ene felgen er kantkjørt og litt urund. Greit avbalansert, men merker det når man kjører sakte. Tenkte meg ca 2000,- for dekkene ink felgene. Slik ser mønsteret ut.
  10. Har testet bensinpumpen. Tok ut returslangen fra dysene. Det fosser ut bensin. Pluggene har gnist. Nå har jeg skiftet bensinpumpe, fordelerlokk, rotor og plugger. Har ikke skiftet filter enda. Kan det være at den ikke bygger opp nok trykk til dysene? Av en eller annen grunn er den mere lettstartet uten lmm kontakten i. Når den først starter fusker den veldig, for så å stoppe.
  11. Har du motoren enda?
  12. Helt tørr over allt. Gått over kontakter osv. Hatt i motorvarmer. Kan det være koilen som oppfører seg sånn? Er pendlerbil, så noe må skje fort her, hehe...
  13. Hadde motorvask på den mens motoren gikk. Unngikk å spyle ned i plugger osv. Motoren stoppet Fikk ikke start. Tauet bilen hjem. Sto natten over. Gikk ut om morran, for å se om den startet. Det gjorde den. Kjørte den inn i garasjen. Senere ut på ettermiddagen, skulle jeg stikke ut en tur. Starter normalt, går i 15 sek for så å stoppe. Drar den igjen, men ingen ting skjer. Ja resten av historien ser du i mitt siste innlegg.
×
×
  • Opprett ny...