Gå til innhold

Berg2

Medlem
  • Innholdsteller

    40
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Berg2

  • Bursdag 10/08/1990

Profile Information

  • Interesser:
    Troms

Berg2's Achievements

  1. kan bare være kontakten bak tenningslåsen som ikke sitter skikkelig, hadde vertfall jeg så gjedde den me superlim å alt i orden B-)
  2. Nå har jeg lest gjennom hele tråden her og har ikke funnet noe annet vettig svar en at jeg burde bytte til b25 for og konvertere. Men jeg har heller lyst å bruke motorn min til turbo, jeg tenker ikke på grombygg her da men å heller hente ut det lille ekstra jeg har lyst på å samtidig ha motoren vertfall til neste sommer. Å tenkte vertfall belage meg på å hente ut 210-240hk. da vill jeg si meg fornøyd. tenkte på ett greit turbokit, byser, powercomander å prøve holde motor orginal. må vell spandere på ny toppakning å litt planing. Men hva tror dere om dette eller er det bare mere arbeid en glede? Dette er budsjettbygg! Foreløbig B-) kittet jeg tenkte på: http://www.nordicautoimport.no/nb-NO/pr ... 350hk.aspx kom med innspill.
  3. Hei. Da eg ikke har lyst å legge ut bilen for salg enda, så tenkte eg høre her hva dere mener den er verdt. Bilen kjøpte jeg som et reppobjekt av en kompis sommern 2010 da han hadde den i flere år men lot den forfalle på slutten. Det er en 320i 1991 modell med 221 000, på tellern. Jeg har byttet komplett forstilling på begge sider fremme, frontrute, bakdempere, LMM, nye tåkelys og frontlykter med 55w xenon å 75w xenon på langlys. Montert avtagbar krok og stikk i jan. powerfilter, veivakselgiver, B6 dempere rundt om å AC senkesett godkjent i vognkort. Sveist ny batteribrønn i sommer, nye bremseslanger på EU-kontroll å firhjulskontroll i sommer. importert i 1999 så eneste rusten er under bakluke som skal fixes før ny lakk. Masse småtteri av lister å andre pynteting som manglet er kjøpt. fixet vindusheis, dørtrekk, etc. Bilen var i elendig forfattning da jeg kjøpte den, men jag har lagt ned mye tid i denne da jeg har et håp om å få den bygget om en vakker torsdag. Er mye småfeiler som er rettet, nye skiltlys, ledningsnett, etc. Bilen er i veldig go stand, eneste feilene jeg ikke har fått fixet enda er utetempmålern og soltaket. Ellers nye dekk å andre slitedeler. håper dere har en mening om hva jeg kan få for denne for jeg er veldig usikker på hva jeg kan forlange.. bildet er fra i sommer.
  4. Ja har jo å sett det, men er klar over at det blir litt arbeid å fixe det. men alle finner svar på youtube om det går eller ikke uten for mye arbeid ligger flere videoer om dobbel din i E 36, men denne har samme viftestyringa som jeg
  5. Har fundert litt på akurat det samme, har ikke gidda tatt fram bingoradioen min enda å skjekka bak der, men jeg tenkte å flytte ned viftestyringa som han rett her oppe har gjort. men noen som vet om det er stag eller bare vaiere/ledninger som går til di gode gamle justeringshjula? hadde vært greit å vite så jeg slipper skjekke selv, passe lei hele bilen no..
  6. Hadde samme problemet på min her om dagen da jeg byttet blinkpærer bak, måtte ha orange i stede for hvit til EU-kontroll. Å di nye pærene virket men som du sier at d blinker som at ei pære skulle vært gåen. Så for og få bort problemet måtte jeg finne større pære som drar litt mere strøm å vips alt i orden
  7. Er ikke helt inne på akurat sånne papirarbeid, men vill jo tro at det er noen som ikke har vært helt ærlige en plass under eierbyttene på denne bilen. Men vist du må inn på tekknisk kontroll så er det vell bare en eukontroll dær di er litt "pirkepetter" å vist den er senka og ikke godkjent må du jo enten fjerne senkesettet eller få det godkjent i vognkort. men tror ikke det skal være noe problem, min er godkjent senket å det gikk veldig smertefritt for seg så tror ikke du har så mye og bekymre deg for, men selvfølgelig surt å få den beskjeden i fleisen når du trodde alt var i orden Bare dra bort å hør hvor det har gådt galt så får du se hva di mener
  8. har ikke boka, vurderte jo og kjøpe den sist jeg var på feiltema men glømte det helt er det lurt og spørre hvor sentralen ligger da? så jeg vet hva jeg skal gå etter blir jo litt klokere på bilelektronikk her jeg sitter ^^
  9. Noen som vet?
  10. vet du om noen gode koblingsskjema da som kanskje jeg forstår? er ikke så stødig på akurat det feltet om jeg skal være ærlig men er det servomotoren i døra som er feil eller er det kortsluttning eller lignende da noen andre plasser som er "vanlig" som jeg burde se etter? takker for svar
  11. Hallo For å ta det fra starten så ble det bytta dør på førersiden rett før jeg overtok den, men lås ble ikke byttet så jeg har måtta låse/låse opp biln på pasasjersiden. så i dag fikk jeg ut djevelskapet og bytta låsen, men når jeg var ferdig så får jeg bare låst hele bilen igjen på førerdøra. men kun førerdøra som går opp for sentrallåsen låser ikke opp igjen. og da vist jeg åpner førerdøra går nødblinken på å startsperre kobler inn, og for å få hele sirkusett til og stoppe må jeg låse opp på pasasjersiden som før kort sagt sentrallåsen på førerdøra låser hele bilen men ikke opp igjen, bare den ene døra.. noen som vet hva som kan være galt?
  12. kommer jo an på hvor nøye du skal være, skal det bare være for og få gjennom EU kontroll så bare slip litt, kjør på me Plasticpadding å lakk litt Men skal du gjøre det skikkelig så kapper du bort hele driten å setter på nye
  13. har aldri trengt brenne di ut på di bilene jeg har byttet på, for eksempel her ville jeg bare brukt stort skrujern og slått inni foringa for så og brekke ut så jekke ny på plass med litt smurning på
  14. var tomgangsregulatoren på min som herjet baijas. byttet den så vips alt i orden
  15. ikke værst Bare godt å høre at du fikk til Som du ser er det kjekt og ha et godt og vennlig forum og spørre om hjelp vist det er noe. lykke til vidre og håper du bruker forumet aktivt
×
×
  • Opprett ny...