Gå til innhold

jonas1///

Medlem
  • Innholdsteller

    1155
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    2

Alt skrevet av jonas1///

  1. Fant feilen Var en grønn ledning som var klypt og forsøkt lappet så det ut som, helt dem bare inntil hverandre så ble det lys ! Var helt nede der det henger noen relee.
  2. Sliter med lysproblemer, kjørelys bak og lys i dashbord virker bare når bryteren står i park! Alle lys framme virker og ja har byttet bryteren.. Noen som har peiling? ;:
  3. Ble jevne og fine, rant fint ut Eneste jeg fikk revet av litt for mye en plass så må lappe litt
  4. Ble shadowline idag Brukte plastidip, må fikse litt imåra men tror det blir okei
  5. Fikk montert lista rundt takluka, ikke lett :/ Og en annen artig ting, motorsport seler
  6. Ja pleier og legge boksen i varmt vann en stund
  7. Kommer til å bruke plastidip
  8. Jo takk Mangler enda å få senket den , 20 mm spacer og studs å få lakkert chromlistene svart Preface er ikke likt nei :/
  9. Trenger hjerne til 325 en noen som har??
  10. Tok litt bilder av godbilene sammen E30n er klar for litt råning ikveld
  11. E90 318d karmesinrot og e30 325 hellrot
  12. Fått montert fronten og diverse og fått prøvekjørt idag Bilen virker bra utenom mangler lambda så den putrer litt Takk til kkme30 for hjelpa Skal få plastidippet bakfelgene imorra tenkte jeg
  13. Hehe ja er 3 serie mann Har lurt seg inn en e34 og
  14. Fikk sveist eksos idag og koblet til alt av vannslanger, mangler enkli bare å montere lambda Så kan montering av fronten begynne Litt bilder hvertfall, har og kjøpt ny bil e90 318D gleder meg til å få tatt bilde av begge bilene sammen
  15. Jo takk Hehe viktig å ha 2 røde bmwer
  16. Tenkte å legge ut noen bilder av nybilen Er en 2007 modell med kun 61000 km på telleren! Bilen har vært demobil for bavaria ble jeg fortalt av forrige eier og da ble det montert carbon splittere framme, carbon lippe på trunk, orginale 19" m3 csl felger, andre baklykter og den har visst en skjelden? rødfarge karmesinrot interiøret er alcantara sportstoler Litt endringer kommer jeg nok til å gjøre Det jeg har lyst til er -Justerbart senkesett -35% film på siderutene framme -Andre felger, usikker enda.. -svart grill -led i angel eyes og grøftelys -Bytte cd-spiller til 2 din skjerm Litt bilder
  17. Ny bruksbil E90 318D med org m3 csl felger
  18. Hehe må få satt sammen alt først, er endel montering igjen Åsså må jeg vel prøve bilen en stund for å finne ut om det er noe småfeil med den, har tross alt kanskje kjørt bilen 8-9 km på 1 år hehe
  19. M20en har startet !
  20. Skjer saker her nå Fikk i m20n idag så en eu kontroll nærmer seg Så nå gjenstår det og koble elektrisk, koble vann , sveise eksos, montere front osv, så håper motoren sviver greit
  21. Jeg var på BT et år etter firehjulskontroll, sa ingenting på det
  22. Jeg har alle delene liggende
×
×
  • Opprett ny...