Gå til innhold

jonas1///

Medlem
  • Innholdsteller

    1155
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    2

Alt skrevet av jonas1///

  1. Pris på denne?
  2. Noe jeg har gått glipp av? To kamerater som hadde det i fjor, og forrige bilen min var jo oransje detaljer all over men ja, det er gøy å skille seg ut hvis du får på us blink så ser det enda bedre ut [ Bilde ] Åja se det ja Ja mange som snur hodet ja
  3. åå?
  4. Typisk :/ Akkoratt slik bil jeg er på jakt etter men må få solgt min først..
  5. Fete hjul har du, liker den fargen! Hehe ja viktig å skille seg litt ut Noe jeg har gått glipp av?
  6. Her er et bilde av bruksbilen Felgene fikk en fresh farge Ble litt feil inntrykk av lysene da angel eyes ikke er så lyse men men
  7. Intrissert i å bytte i min e36 325 coupe? se linken i signaturen min for bilder av den Mvh jonas
  8. Bump
  9. Now we`re talking
  10. Denne er helt rå, men liker ikke mercefelgene
  11. Som overskirften sier, ønsker å bytte min e36 i e30:) Se linken i signaturen min for mer info om bilen Mvh jonas
  12. Hvilken tenker du på da? Jo takk
  13. Ingen som kunne tenkt seg pen e36? Har lyst på nytt prosjekt nå
  14. Denne likte jeg pøs på med mer info og bilder
  15. Hehe ja litt blanding var det
  16. Min gamle bil dette Hvordan holder denne seg? Gratis bump
  17. Kansje det;) Ja er eisenmann, grei lyd ikke for mye bråk
  18. Ja har noen orginale 15" felger med noen piggdekk på som mangler endel pigg. Men har ikke hatt disse montert etter montering av coilovers så kan være di må spaces ut for å gå på. Men håper jo at ingen vil bruke den på vinteren ;P
  19. Nei desverre Fargekoden er 302 madeiraschwartz
  20. Denne blir veldig riktig
  21. Som sagt vurderer jeg å selge om jeg får det jeg vil ha for bilen Mye gjort med denne bilen, veldig fast og fin å kjøre. Lav km 155K Se linken i signaturen min for mer info og bilder Pm om du lurer på noe Pris setter jeg på 85 000,- Ellers kan den byttes i e30 facelift da det sannsynligvis blir neste prosjekt
  22. Ja det var helt topp ! Haha nei enkli ikke ;P
  23. Ja det har vært tidenes tur dette her. Dubai og abu dhabi kan absolutt anbefales Formel 1 er også utrolig gøy å se live, har vært på F1 i monza for et par år siden også
×
×
  • Opprett ny...