Gå til innhold

simore92

Medlem
  • Innholdsteller

    28
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

simore92's Achievements

  1. bumper! trenger kjapt hjelp siden jeg er avhengi av bil for å komme meg på jobb:S
  2. hmm, okei. Men da må jo filteret vere helt tett? siden den bare dauer momentant. Virker som om bensinpumpa kutter og den får ren luft og dermed dauer helt.
  3. e39 520i 1997 mod Bilen dauer når jeg har kjørt en stund i litt bratte bakker, alle jeg har pratt med mener det er pumpa i tanken som bjyner å bli slitt. Bytta bensinpumpe på min e34 der armaturet var i bagesje rommet, men har hørt at det er under baksetet på e39? (bilen starter igjen etter den har hvilt et par minutter) Stemmer dette? Takker på forhond for svar:)
  4. Hei. Noen som har brukte e39 520ia coiler til salgs? 97mod.
  5. På e39 tror jeg tankarmaturet ligger under baksetet, eller tar jeg feil? På e34 må du i bagasje rommet.
  6. Men den var jo tungstarta når det var kaldt, fikk start til slutt og da starta den som regel med en gang når den var varm. Jeg parkerte bilen som normalt, da jeg skulle starte den var det kaldt ute (ca 4 grader) Jeg sleit lenge, men fikk start til slutt. Prøvde å slukke å starte den (dette var ikke noe problem). Dagen etter vart det ikke sjangs, det var kanskje -1 grad ute. Etter dette har jegg ikke fått start, har prøvd med andre batterier og starthjelp, men den vil ikke... Foresten så gikk bilen helt fint på tomgang da jeg fikk start. Og når jeg tenker meg om, så nøla den i 1-2 sekunder da jeg tok kikkdown... Var akkurat dett samme med bilen til min Svoger. Vanskelig å starte når den hadde stått en stund. Ta en diagnose, så vil det komme frem der. Bytter du masse annet på den, så vil jeg tippe det er bortkastet tid og penger. Okei;) Takk for hjelp og tips!
  7. Men den var jo tungstarta når det var kaldt, fikk start til slutt og da starta den som regel med en gang når den var varm. Jeg parkerte bilen som normalt, da jeg skulle starte den var det kaldt ute (ca 4 grader) Jeg sleit lenge, men fikk start til slutt. Prøvde å slukke å starte den (dette var ikke noe problem). Dagen etter vart det ikke sjangs, det var kanskje -1 grad ute. Etter dette har jegg ikke fått start, har prøvd med andre batterier og starthjelp, men den vil ikke... Foresten så gikk bilen helt fint på tomgang da jeg fikk start. Og når jeg tenker meg om, så nøla den i 1-2 sekunder da jeg tok kikkdown...
  8. Har fått start to ganger når gradene ute er ca 2 grader. da gikk bilen helt fint på tomgang, men nå er det ca 4 minus grader og nå er det ikke håp engang.. Hva skjer?
  9. Kommer en og ser på det senere i kveld, skal si ifra hva som blir gjort og om vi får start.
  10. Er såvidt motoren ikke starter (den slår litt innimellom, tørr ikke kinne den for lenge), releet til bensinpumpa klikker inn og det høres ut som pumpa går. Kan det vere pluggene evnt coilen? Noen tips? Noen som har hatt samme problem?
  11. Startkabler. Men hjalp ikke, startmotoren går ihvertfall.
  12. Har hatt problem en stund med "kaldstart". Av og til starter den fint, men hender den bruker laaang tid. Helt til i går kveld, da var det ikke sjangs. Tenker på bensinpumpa, har skjekka batteriet og det virker bra. Er ikke så lenge siden det ble bytta olje og oljefilter. Hadde problem med bensinpumpa på en e34, men da var det bom stopp ( den røyk momentant). Så jeg lurer på om noen har noen tips? Og sitter pumpa på samme plass her som på e 34? Altså nedi tanken. Takker for svar!
  13. 520i, e34, 94 mod. beklager, glemte helt å skrive det.
  14. Ingen aning?
  15. Hei. Jeg hadde samma problemet etter jeg bytta vannpumpe. Men det viste seg at "verkstedet" ikke hadde lufta bilen nok, så jeg bytta termostat og lufta den skikkeli, da kom det seg!
×
×
  • Opprett ny...