Gå til innhold

Bassedrammen

Medlem
  • Innholdsteller

    68
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Bassedrammen's Achievements

  1. Hvordan utveksling er det på diffen ?
  2. Kjører med 235/45-17 i e28n og har perfekt feste til drifting.. Du som har så effekt sterk bil burde jo kunne kjørt med det samme om ikke større? Har vel litt med understell og gjøre og men?
  3. Har en Axo supermotard skinndress som jeg selger..Svart med sølv detaljer... Brukt maks 20 ganger... Selges for 3000,- ...Send pm for bilder
  4. Haha..vi var vel på hvfr år kant å skreiv...
  5. Ønsker og kjøpe original kam til m30b35
  6. Har ikke lest gjennom hele tråden men har du gjort noe med oljepumpa de ? Shimsa? Eller er den standard
  7. Er jo ikke noe hensikt med masse moment på toppen da egentlig ? Får heller kjøre på med litt mopedgiring da isåfall for og fortsette og spinne Fin kurve Helt enig. Mykje bedre å få mye pulver i bunn og ha et bredere register. Kjører fra mange med en slik motor selv om de har vesentlig mer effekt. En motor som det klikker for på 5000omdr og går rett i turtallsperra er ikke akkurat egna til mer enn dragrace og til å svi av bakdekk.. det er jeg helt enig i også, men med mer effekt tidlig så blir det enda bedre, sie rikke att detta er dårlig, tvert i mot, men for min egen del vil jeg gjerne ha effekten litt tidligere også. jeg håper på rundt 600nm på 3-3300 og att det holder seg hvertfall javnt oppover mot 5000, og effekten ikke daler før man har 7-7200 rpm + -
  8. Venter spent på no resultater nå... Så man har noe og strekke seg etter
  9. Vi lade 1.1 tror jeg første året og fikk 460hjulhester og 670nm eller no mener jeg og huske.Fikk inn innmat og satte inn turbokam og lada mer men den turbokammen var ikke verdt fem flate øre med mindre man skal ha hinsides stor turbo og er kun ute etter toppeffekt.Så bytta tilbake til originale sugekammen. Men skjer mye over 1.2 bar hehe.. Husker ikke spec'n på turboen faktisk.. Sa bare til Kai at jeg skulle ha en turbo som virker.Er en comp turbo som egentlig har sitti på rallycross bilen til sverre isachsen. Men gir ikke no mer hester enn det vi har nå så skal få målt baktrykket på den ved neste bremsing og se om vi kansje skulle hatt en annen turbo Men vil gjerne ha den til og lade så tidlig som den gjør nå.
  10. Skjønner du vil bytte ja.. Mye trykk kjørte du på ? Fikk 620hester og 900nm på siste bremsing med bilen vår på 1.4 i ladetrykk.. men clutchen var dårlig og slurra så skal på med tilton nå i vinter og bremse på nytt og mulig større turbo.. Hadde 390nm på 2500 men da begynte clutchen og slurre.. Mener og huske jeg så 750nm på 3500..
  11. Stilig Ikke fornøyd med forrige tall?
  12. Hvor mye klem blei det i m30n ?
  13. Godt og høre Da blir det samme opplegg på egen maskin med kjølinga Har kun sveisa igjen der som termostaten sitter men blir jo enda litt bedre med måten du har løst det på
  14. Hvordan funka kjølinga ? Hvis du har fått prøvd vel og merke..Leste bare frem til hit og måtte spørre
×
×
  • Opprett ny...