kittet er til 2,5L motor. ubrukt i eske.
dele nr er 801144 Valeo.
det er 10splines i disken. kjøpt pga skulle passe i en opel. men diameter var feil.
minste bud 1500kr.. Ny pris er 2600kr ca..
Holder til på jessheim. kan sendes for kjøpers regning.
/R
kan løsne dysa. sette sammen alt annet og la motoren gå på tomgang.mens dysa er løs. gjerne rus den smått, er du heldig løsner den til slutt. er det som vanlig på dissa, så må toppen av.
a4driver!! blé bilen din bra? min har begynt kødde igjen på tomgang. stopper ikke lengre men fusker fælt.
begynt mistenke toppakningen. hva mener du med at det trengs spesialverktøy for toppen? kan vel ikke være så hokuspokus?
da har jeg vært hos han flinken.. det viser seg at jeg har fått en deffekt lmm fra koed. prøvde med en ny, og problemet er nå borte og bilen går super bra og normalt.
snakk om maks uflaks!!!
jeg fant ut av det var litt kjapp med og poste hvordan man bytter strammer.
hva er valvetronic motoren? er det de to følerne som sitter i trynet på'n mellom kam sensorene?
så nå har jeg bytta strammer også. hehe. skal ha en kar til og se på den til fredag. han er helt rå på bmw. så håper han har noe tips. eller forhåpentligvis en løsning.
nå har jeg tatt en hevy motor flush. byttet da olje og filter etter det. har byttet bensin filteret. har kjede strammern liggende. men lurer på en ting. er den bare og skru rett ut og rett inn med den gamle? eller må jeg passe noe spess?
for no møkka biler. delene er på vei i posten så skal bli spennende og se. har også kjøpt inn forte motor rens, og motor flush. ene er super sterk mens den andre kan kjøres med noen km