Gå til innhold

marjoh

Medlem
  • Innholdsteller

    109
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om marjoh

  • Bursdag 01/05/1992

Profile Information

  • Interesser:
    Molde

marjoh's Achievements

  1. startsperre kan vel kanskje bli et problem?
  2. Lurer på om når man sveiser inn nye hjulbuer bak, fra preface til facelift. kan man bare kjøpe de fra koed, eller vil ikke de passe helt og trenger de mye tilpasning? er ikke så kjent med e30 enda da jeg har holdt på med nyere BMW. takk på forhånd.
  3. Tidligere budgiver trakk seg, problemer med lån! Tar imot bud over 70tusen.
  4. HAR BUD PÅ 74TUSEN!
  5. Beklager, litt skitten på bildene nedenfor
  6. Selger da go bilen! Bilen har ikke noe rust som jeg vet om. Alt fungerer fint, eneste er døde pixler i instrumentet og varmeseter er deffekt. Bilen har gått ca 270 tusen, men har fått ny topp i 2007, har gått kun 50tusen etter dette! Motor regnes som veldig frisk! hadde den netopp på 4hjulskontroll, understell var bra nok til å utføre kontrollen, og var ikke noe å si på det generelt. Er godkjent senket med weitec senkesett(demper og fjær) Bilen har nye dekk. Bilen har oppkoblet sub bak påkoblet orginalt anlegg og fungerer ganske bra! Send en sms eller mail om du er interesert eller har spørsmål! 93020033 / marjoh92@gmail.com Bilen står i Molde, møre og romsdal! (PS en negativ ting med bilen kosmetisk, en bulk på siden av kanalen da jeg var uheldig og rygget på en stein på en parkeringsplass, ikke en stor bulk) (med vinterdekk) (eljusterbare seter, står M-girkule på den nå) (sommerfelg 19" 235dekk på alle hjul, nye dekk) (sub forsterker har ikke høyeste kvalitet, men spiller helt ok. Oppsettet er det ingen ting å klage på, oppkoblet på orginal spiller!)
  7. den med torx er den spilleren med kjørecomp/bredt display. Den på bildet er den uten høres ut som at gjengene er ødelagt om du ikke får den ut ja.
  8. 2000mod er dobbel vanos, m52b20TU er vel riktig motorbetegnelse på den for å være pirkete
  9. Hadde hvert rått med en mørkere grå farge, da trenger du ikke å omlakkere motorrom/bagasjerom heller nødvendigvis. Titangrau II Metallic er en rå farge, men kanskje ikke så mye mørkere din allerede er
  10. Godt tips! det letteste er vel å bare ta ut hele radiatoren ja, jeg håpte jeg slapp det.. men er ikke så mye arbeid. Hehe! blir nok viskose vifta som skal av. da jeg skifta koblinga på gamle e39en så tokk det oss 2 dager å få den av! de sitter som oftest helt for j*** fast
  11. Hvert borti det samme med en kollega! tror ikke han har gjort noe med det, men kan konkludere med at det er vannpumpa, eller luft i systemet? vanskelig å si når jeg ikke har hørt på din bil. kan også være ei reim som begynner å bli dårlig ( se om den er morknet eller sprukket) sjekk også viskose koblingen ( vifta fremfor motoren ) bare dra litt i den frem og tilbake, sjekk om det er slakke. Dette lagde noen lyder på min forrige e39, men ikke noen diesel lyd.
  12. var det jeg håpte på og, skrudd av alt, men sitter bom fast. Finner vel på noe lurt !
  13. var bare å bytte å lufte systemet så var alt i orden? Det høres helt supert ut... hehe Hvordan var det å demontere tanken forresten? Har skrudd av alt, etter en dele-tegning, men virker som at O-ringen holder godt på den fortsatt.
  14. Bilen min koker etter å ha kjørt litt på varm motor! virker som at det er en liten sprekk under ekspansjons tanken, er der vannet renner ut ved varm motor, den er også Utvidet på midten. Kan virke som at det er noe annet som har forårsaket utvidingen og sprekken. Noen som har noen tips? Det jeg vet vannpumpe og termostat er byttet for ca 3 år siden. kan heller ikke høre noen ulyder fra vannpumpe. Er heller ikke noe hvit røyk bak bilen, ikke på kald etter varm motor! Eksos er helt fin. Det var varmt dagen det skjedde, og hadde på aircondition på 18 grader, og nesten full guffe på vifta. kjørte i ca 30kmt. Kan dette være grunnen for problemet? Er det ofte bare ekspansjons tanken sprekker? Lest på andres tråder, er ofte en grunn for at tanken har utvidet seg / sprukket. (har skrudd ut alle skruer fra tanken, men er så godt som umulig å få den ut! virker som at O-ringen holder den godt på plass! Noen tips om hvordan man får den løs uten å rise i stykker hele radiatoren?) På forhånd takk
×
×
  • Opprett ny...