Gå til innhold

jon90e30

Medlem
  • Innholdsteller

    61
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

jon90e30's Achievements

  1. takk takk den nye motoren er der allerede den sitter m50b25 i den gitt venter på datasprut og bensinpumper så blir det nok start etter det!
  2. ok ok takker for tips jeg har liksom prøvd å sette motorputene på alle mulige måter og i forskjellige hull, men syntes liksom ikke jeg får det til å passe noe bra for det vett, men da får jeg nok bare prøve mer da men så på bilen til en kompis som har samme motor i sin å hans motor syntes jeg nesten satt lavere i bilen enn min, noen som vet noe om dette? jeg vil liksom ha et lavt tyngdepunkt i bilen også
  3. hehe.. takker for tips vettu men lurer veldig på hvorfor jeg ikke får ting til å passe som det skal liksom :?
  4. jeg vet at jeg skal bruke de bakerste hølene i blokka så det har jeg jo gjort da på begge sider...
  5. jeg har liksom gjort som det står i denna m50 beskrivelsen, men med de motorlabbene fra e36 og motor puter fra 535 så peker liksom girkassa mot passasjersiden i bakkant og fram enden på motoren peker mot sjåførsiden, så hva er problemet da egentlig?? :? er snart så jeg vurderer å lager egene motorfester å div så det passer litt bedre i bilen! slikt som det er i bilen min akkurat nå så måtte jeg også bruke skikkelig makt for å få montert girkasse festete også..
  6. da har jeg da jaggu fått gjort litt i dag også gitt:) m50'n er på plass i bilen, men er IKKE helt fornøyd føler jeg.. det syntes nok ikke på bilde, men med e36 motorlabber og e28 535 motorputer sitter motor å kasse sjeft i bilen!! jeg får ikke inn 5. gir.. jeg har sammenlignet med en bil som en kompis av meg har, å motoren hans sitter liksom lavere i bilen hans uten at traversen er senket eller noe.. JA, JEG HAR PRØVD MOTORPUTENE PÅ ALLE MÅTER DET ER MULIG.. tips mottas!! :D (m50b25 motor og m20b25 girkasse og komplett forstilling fra 90 mod. 325 med travers.)
  7. rattet fikk jeg bare med, det har aldri vært montert i bilen...
  8. jeg holder meg da ihvertfall til tyske biler da
  9. prøver da å få gjort litt hver dag viktig med litt aktivitet i verkstedet:) jeg kan jo slenge med noen andre bilder av litt annet jeg har holdt på med i vinter å frem til nå da har bygd meg turbo diesel bruksbil jeg snart skal ha skilt på, ombygd fra 1,3 bensin til 1,9td (fikk bilen gratis men med havarert motor) den er da lav nok for min del å her er "sommer bilen" jeg lufter en gang i blant 2,8 vr6 ja, noen mener vel dette er feil bilmerke men greit å ha litt å velge mellom så man ikke går "lei"
  10. holder til i kongsvinger, men åssen fjerner man denne sperra? noen som vet?
  11. hei! en kompis av meg har nylig kjøpt seg en e34 m5 3,8 å visstnok er det fartssperre på denne som sperrer på 250km/t stemmer dette? hvordan fjerner man denne sperra eventuelt? han skal visst snart på tur til tyskland så han ville teste bilen litt på veien
  12. da har jeg jaggu fått bestilt meg motorfester gitt, så da får jeg vel vente i spenning og håpe at det kommer noen deler snart!
  13. Motorlabber fra e-36 passer med motorputer fra e-28 m535i takk takk da trodde jeg riktig da, for jeg mente å hadde hørt det før
  14. ja, må ha litt lufting egentlig bare et test panser
  15. er dette helt uintressant for folk eller?
×
×
  • Opprett ny...