trenger da ikke absolutt være det,får dem da med sugemotor også,sjekk fakta før du svarer slik:p
I mai 1998 ble HR/ER/ENR34 lansert, og hadde forbedret mange av tingene som var problematisk ved overgangen fra R32 til R33 med tanke på sportsligheten. RB20E-motoren forsvant i R34s grunnmodell (GT), og RB20DE ble reintrodusert etter å ha vært borte fra modellprogrammet til R33. R34 GT, med RB20DE-motoren og femtrinns girkasse ble den mest bensingjerrige Skyline med rekkesekser hittil. Den automatiske femtrinns girkassen som var tilgjengelig i noen modeller av de to tidligere versjonene forsvant. I stedet ble en firetrinns tiptronic-girkasse introdusert for alle automatutgaver.
Modeller:
R34GT - 2.0 l Nissan RB20DE rekkemotor med seks sylindre (140 hk / 103 kW)
25GT-V - 2.5 l Nissan RB25DE rekkemotor med seks sylindre (193 hk / 142 kW)
25GT/25GT-X - 2.5 l Nissan RB25DE rekkemotor med seks sylindre (193 hk / 142 kW)
25GT-t - 2.5 l Nissan RB25DET rekkemotor med seks sylindre og turbo (280 hk / 206 kW)