Gå til innhold

burnhard

Medlem
  • Innholdsteller

    14
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

burnhard's Achievements

  1. Denne passer de originale anleggene på e46 e39 osv med 40pin kontakt. Se bilde. Får den for 495 så tar jeg portoen Så får jeg kjøpe meg en ny 17-pins! hehe visste jeg burde sjekket først. Koble til din ipod eller hva du måtte ønske!(lydinngang) Helt ny vare i eska selvsagt. Jeg la ved bildet av 17-pin. Denne passer IKKE til 17 pin som du ser under her, men den "nye" 40-pin. Ikke den over altså (min hehe) Men denne: UTROLIG ENKEL INSTALLASJON! PLUGG RETT I. Skru ut (det er veldig enkelt, søk på youtube hvordan du tar ut cd-spilleren på nettopp din bil) og finn ut hvilken tilkobling du har. kopierer original teksten her: --------------------- BRAND NEW IN BOX OEM AUX in adaptor to fit the following vehicles : BMW 3 SERIES E46 2001-2005 5 SERIES E39 2001-2003 X5 E53 2001 onwards X3 2004 onwards Z4 2003 onwards BMW MINI MK1 (R50/52/53) 2001 onwards With the following units fitted from the factory : BUSINESS RDS / BUSINESS CD / PROFESSIONAL For vehicles with the 'NEW' 40 pin style BMW connector as shown in picture This interface allows the aux in to be mounted at the front of the vehicle !!! If you already have a CD changer fitted then this cannot be used at the same time and must be disconnected !!! Simple plug and play interface designed to give you AUX input to your factory fitted radio Ideal for connecting MP3 players, iPods (using the headphone socket), DVD players, games consoles etc Unlike FM modulators, this lead plugs directly into the factory radio giving full stereo audio at high quality The interface box has a pair of RCA sockets and is also supplied with an RCA to 3.5mm headphone jack lead ---- ps var usikker på om denne hørte til i bmw-deler selges eller hvor.. beklager hvis feilpostet.
  2. kort spm. et40 255/35-18 9.5 bak, har e46 facelift sedan, umodifisert hjulhus. passer dette? ----- edit: jaja nå er de bestillt uansett så hehe
  3. ok, nei jeg er bare heeelt ny i senking, og var redd for at i tilfelle 30 ville være for mye for å kunne kjøre "normalt" altså full bil uten subbing, så ville det vært greit å gå ned til 20 mm f.eks btw tusen takk for svar:D konge med forum og hjelp fra folk med litt mer erfaring, eller folk som har hørt ryktene jeg ikke har =)
  4. http://www.finn.no/finn/torget/butikk/a ... e=26103933 Troen på dette? spurte på epost: --------------- hei har en e46 4dr 316 2002 mod facelift hvor mye kan det justeres?? foran, bak? fra - til ----- Hei.. ja vi har det. Det kan justeres foran og bak. Og det kan senkes fra orginal til ca 10 cm ned. ----- epost slutt men så sjekker jeg nettsidene deres da, så står det: Justerbart senkesett Til BMW E46. til alle mod. ikke M3 og compact. TÜV godkjent 30-70mm. Pris: kr 2 850,00 liker ikke å få mixed signals ;P
  5. Hei! har en e46 facelift i grågrønnt. Vil senke litt for utseendet, men vil ikke at den skal subbe elns. Tenkte kanskje 35/20 senk. og en av disse felgsettene i 19tommer: Kan nevne at liksom "fornuften" holder en knapp på alternativ 1, mens jeg egentlig har veldig lyst å ta alternativ 2, selv om de er smalere (foran8"+9" bak). Hva mener dere?? Alternativ 1 Alternativ 2 Alternativ 3 hjemmelagd demobilde :
  6. ah ok! =) så kanskje 40/30 sett er bedre da (?) men i alle fall så la jeg merke til at høydeforskjellen mellom sedan og coupe der er 47 mm, og såå stor forskjell kan det vel ikke være, men det er godt mulig det er en indikasjon på at jeg må senke ørlite grann mer ja.. det forklarer nok også at jeg finner 20/30 til kupe, men i beste fall 20/35 til sedan skulle jeg tro. (har rotet litt med rekkefølgen på tallene, men høyeste tall er foran selvsagt) vil ikke kjøre helt på sokkene heller liksom, men det bør jo se fint ut
  7. mulig det er besvart, men kort og godt: Er e46 kupe og sedan like høye? altså: når en kompis har 20/30 senk og det ser fint ut, og jeg vil ha samme høyden, tar jeg også 20/30 senk da, eller er sedan litt høyere, så jeg må ta 30/40 senk, for å få hans høyde? takk for alle svar! ^^
  8. Kanskje de som kjører 540 er dårligere sjåfører, hehe På E38, uansett motor, så trudde jeg det kom DSC når faceliften kom... Uansett, så må vi kunne konkludere med det at det ikke er DSC hvis det ikke er DSC knapp. Og at når han bare har ASC eller ASC+T, så får man ingen rabatt på forsikring.... Eller har vi jabba oss bort i det her hehe takk! fikk den forsikra idag =) mens vi var inne på temaet forsikring : noen som kjenner til at noen skal ha "fått" bonusen overført fra en annen forsikringstaker til seg? er det mulig? vet at gjensidige sa nei, men har noen noen gang sagt ja? ^^ (spesifiserer at det er snakk om å få forsikringen til seg, og ikke til sitt kjøretøy - selv om når den er over på meg, skal jeg selvsagt forsikre kjøretøyet mitt med den nye bonusen )
  9. lurt! det gjør jeg imorgen den dag!
  10. jeg får prøve så finner jeg det ut jeg er så forvirret av både manualen til bilen, der både dsc-knapper og asc og asc/t-knapper vises, og i den tidligere annonsen fra forrige bileier (til samme bilen) fra Bavaria, var opplyst at bilen hadde DSC. Men i bilen er jo bare ASC-knapp. (og asc bremser bare på bakhjul tror jeg) da gjelder ikke forsikringen for det.. synd å krasje i en sving ikveld - med eller uten forsikring, (spess uten!) bare for å teste det
  11. Jeg bare tippet på det med 99 da, bomma jeg så fælt? facelift kom 9\03 på 3 serie her er min 3-serie registrert tidlig i 02 =) må være prototypen det da;) hehe
  12. skal det men kan ikke uten forsikring vet du. og det var i bestillingen av forsikringen jeg måtte svare på spørsmålet hvis jeg ville spare noen hundrelapper=)
  13. så når forsikringsselskapet spør meg under "sikkerhetsrabbatter: Antiskrens - ESP o.l. som motvirker skrens. Tilløp til skrens registreres av bilen, og systemet griper inn." (ved at enkelthjul bremser, og det ikke er under aksellerering) så har jeg det? =)
  14. Hei! Kjøpte en 2002 316I e46 igår, og ble veldig i tvil om det er eller ikke er Dynamic Stability Control på den /om det kan være, når det ikke er en knapp på dashet til å slå den av og på? Btw er kjempefornød med bilen! Motorstørrelsen er for å ikke kjøre så kvasst som je gjerne gjør om jeg kjenner hestene ligger sulteforede på fart, klare til å reagere med en gang du gir gass:p (har mista lappen for fart før, og det gidder jeg ikke igjen! Ps: jeg har asc knapp, lr hva det var:)
×
×
  • Opprett ny...