Kamm og planing er det som skall gjøres først og fremst, der er hoved spørsmåle mitt med denne tråen. resten er forsatt fantasi. Planen er bane bil med liten motor dog jeg velger å kun kjøre små lokale baner. Leker litt med tanken med e85 også... Så får se litt hvor økonomien tar meg.
Les innlegget mitt på nytt ser du at spurt dyser og innsug bare er en tanke planen først er planing og andre kammer. Ikke vær så ovenpå å tro jeg er utenforstående, jobber på bilverksted som kan mest innen for bilelektronikk. Begynner å tro at det er lite hjelp å få her
Når man bytter deler i motor så fungere ikke orginal spruten optimalt+ man kan hente noen hk og nm ekstra. Med org spruten taper du mer effekt på å skifte deler.
Hallo, har noen spørsmål angende tuning av en 318is m42
Har tenkt å bytte til en kvassere kam, tips til va som er greit å bruke?
Har også planer om å koble data sprut bytte til større dyser evt annet innsug.
All hjelp mottaes med stor takk
Ps. Gjør dette slik for å unngå bt
wi-wa low || 12 V visker Rele modul 91-93
61.35-8357068
trenger et visker rele fort da det er forholds vis vått ute.
om noen vet om et annet nr som passer hadde det vært kjempe fint.
dette sitter under fothvilern på venstre side til føreren.
ta kontakt til 45230544
wi-wa low || 12 V visker Rele modul 91-93
61.35-8357068
trenger et visker rele fort da det er forholds vis vått ute.
om noen vet om et annet nr som passer hadde det vært kjempe fint.
dette sitter under fothvilern på venstre side til føreren.
ta kontakt til 45230544