Gå til innhold

rong

Medlem
  • Innholdsteller

    12
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

rong's Achievements

  1. Ingen som trenger deler eller en grom E-36? Kom gjerne med bud, men ikke leke penger....
  2. Hei Ingen som er int i en artig bil med mange gromme deler? Bilen kan leveres med henger, om det skulle være et problem. Har funnet en ny bil så jeg ønsker å få solgt denne, fordie jeg ikke har plass.
  3. BILEN ER NÅ VRAKET, OG SIDEN KAN SLETTES.
  4. Bilen står i Hordaland, Bergens området.
  5. Bilen er KJØRT I BOSSET!!!!
  6. Fant de på nett. De heter Darwin Racing Model : GQ-969 Her er et bilde av de også.
  7. Jeg er ikke sikker. Men jeg hadde noen hjul til en Audi en gang, de var helt lik. Det var noen ASA felger, i 8,5x19". Bilen står 2 timer unna så jeg får ikke sjekke heller, men lurer på om de heter Darvin racing eller noe. De er også 8,5x19" og ca 5-6 år gammle.
  8. Sveiset om hadders, bunnpanne og laget ny traversfeste til girkasse. Har ikke noe bilder fra det arbeidet.
  9. Nei traversen trenger men ikke flytte, men man må bare se hvordan det må bli. Litt for vanskelig å forklare, det er også litt forskjellig hvilken bil moteren er fra, med tanke på bunpanne og div. Men den passeer ikke i pga eksos og ratt aksling+++ Men er man kreativ sitter den som et skudd.
  10. Jeg har ikke hatt start på moteren i bilen. Men det var start på den, da den sto i donor bilen for noen år siden. Det krever lit jobb før den er start klar, må laske om startsperr og noe greier på lednings festet til motor. Den joben er det et firma som heter tecline som gjår fo ca 6000,- Dette fikk vi gjort til en annen motor og det fungerte greit. Bilen står en times kjøretur fra Bergen. Det er ikke noe problem å få se på den.
  11. Motor festene ble kjøpt i USA, men feste til travers og gir travers laget jeg selv.
  12. Legger ut min BMW E36 sedan for salg. Denne vurderes solgt pga for mye prosjekter. Bilen er en 1991 316 eller 318 tror jeg, den ble importert i 2001. Bilen har ikke rust og var i god stand da jeg begynte på den for noen år siden. Den skulle bygges som en bane bil med bur og de hele. Den ble demontert og ribbet for interiør. Det ble sveist inn forsterkninger til M3 bakstilling, og montert bakaksling fra en 1995 3,0 liter M3. Moteren i bilen er per i dag en Chevrolet LT1 V8, fra en Corvett. Det er en 5,7 liters V8 som yter rundt 300 hk+ org. Det er en insprøytnings motor. Denne er montert, eksos/gir travers og motorfester er ferdig. Det er også montert stor aluradiator og to olje kjølere i fronten. Melomaksling må lages. Videre er det klart for motering av et STCC bur, dette ligger ferdig og grov tilpasset i bilen. Det går fra fjærtårn bak, til de foran. Alt av utvendig styling er ny, i type M3. lister, fangere, sideskjørt. Alle lys er nye, i eske. K-sport coilover sett, K-sport bremser (356mm/6pot) foran, orginal M3 bak. Det fines også div K-sport deler til understell og interiør + mye mer. Bilen står på 19" felger, og er trillbar. Dette er et artig prosjekt, med en skuddsiker og rimelig motor for videre utvikling. Jeg var i kontakt med biltilsynet for å få det godkjent, og det skulle kunne gå greit med den motoren. Men det var før jeg bestemte meg for bur, og det blir nok ikke godkjent. Selvkosten på dette prosjektet er litt over 135 tusen. Bud motaes utover våren, men det er ikke aktuelt å selge under 60 tusen. Da kan den bare stå hos meg. Kan vurdere å selge motor, gir, ledningsnett og travers/forstilling for seg, for 25 000,- Bilen eller motorkombinasjon kan leveres i hele sør-norge, mot tillegg i pris. Har flere bilder..... Send bud til mail: oe-kaare@online.no Eller ring : 918 88 528
×
×
  • Opprett ny...