Gå til innhold

kristofferolsen

Medlem
  • Innholdsteller

    405
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om kristofferolsen

  • Bursdag 06/27/1993

Profile Information

  • Interesser:
    tromsø

kristofferolsen's Achievements

  1. Kan legge ut noen bilder fra banekjøringa i mo i rana i sommer . Fikk de nettopp btw .
  2. gleder meg til og se ossen dette fungerer når du blir ferdig . bare og stå på videre !
  3. hehe blir bra når jeg er ferdig skal du se
  4. liker den veldig godt selv men skjønner det er mange meninger om den saken! takker
  5. lenge siden det har vært noen update her. har skilt på bilen og kjørt en god del. brukt opp litt dekk har jeg også gjort. har lakkert spoiler og bakfanger og fått montert det, spoiler er ikke like drøyt høy i virkeligheten. storfornøyd med bilen! eneste og klage på er kjøling , ulyder fra girkasse, og 100% sperre. gleder meg til den dagen jeg får råd til og handle en grom LSD har driftet en del og bestemt meg for at jeg må ordne hydraulisk handbrekk ! eneste bildene jeg har etter montering.
  6. den orginale har 3 bar grunntrykk okei takk . vet ikke om jeg tenker rett men sånn som jeg har koblet det ( den orginale står der, bare koblet btr på retursiden via den orginale til retur. så når trykk står på den regulerbare så vill det vell være samme trykk i den orginale ? såfremst den er justert opp til mer enn orginalt ? virker som det funker bra nå ivertfall, glede med til og få skilt å få testet ut skikkelig
  7. Nei ikke enda . Træge biltilsynet...... Fette ubrukelig
  8. Catalysator ferdig montert og etterkontroll tadd og skilt bestillt glede mæ som en unge til og få bilen på veien ! Bygd om rør litt her så den er bolton når cat fjernes
  9. Har nylig hatt bilen på eukontroll å fikk mangelapp på ratt og avgass . Ratt byttet til det orginale og kjøpt inn katalysator som skal på ( skal nok bort etterpå... Kommer nån bilda
  10. Vudere turbomontering , hvordan oppsett burde kjøres? Skal ha datasprut men skal prøve og klare med uten det i år . E det nok med større dyser ? Siden jeg har justerbar btr og 044 pumpe. Tenker og ladde rundt 1 bar ca . Dreie ned stempel pga comp eller tykkere pakning . Drømmen er vell og oringe blokka dq kan man vell ladde masse Hvordan/ stor turbo burde man ha? Generelle tips taes med stor takk
  11. Kommer med en update . Var jo på banekjøring i mo i rana for noen uker siden og det var helt rått! Bilen funket veldig bra forutenom kjøling. Når man kjøre pent blir den ikke varm. men med flat pedal besten hele tia så fikk æ ca 3-4 runda før æ måtte parkere og kjøle ned. Tok ut termostaten og da blei tempratur mye bedre , klarte nå og kjøre 7 runda med litt pen kjøring for kjøling klare man mere . Har en plan med kjølinga men kommer tebake tel det seinere Syns bilen gikk relativt godt og et sinnsykt moment men manglet litt på toppdraget ville nesten ikke over 5000rpm . Sammenlignet med en kompis sin 325 med kvasskam å litt smått gikk de ca like godt i aks å fart. Når søndagen kom med siste dag med kjøring på ACR røyk bensinpumpa etter noen runder . Litt surt men bra det skjedde på søndagen Kom hjem og fikk bestilt GS performance pumpe ( tilsvarende boch 044) . Bestilte også justerbar bensintrykksregulator med manometer. Og en m-teck 2 bakfanger i glassfiber . Når delene kom monterte jeg btr og bensinpumpe . Virket som jeg hadde koblet noe feil frafør på bensinslangene muligens inn på retur og retur på noe annet ? Er 3 rør som går fremover . Vet iverfall at det er koblet rett nå og virket som den gikk endel bedre . Ett sinnsykt bensintrykk ble det med nypumpa ! Sleit med og få tett div koblinger men gikk seg til ! Den orginale regulatoren holdt trykk på rundt 2,2 bar . Prøvekjørte og gikk fint . Justerte til 3 bars trykk og virket nesten som den gikk bedre . Var veldig turtallsvillig nå og gikk til 6750 omdr uten problemer Kommer nån bilda !
  12. Sant det bare litt surt men greit og fikse igjenn ! Sant nok med ny lakka bil.. Hehe ja lakken e jo enda temmelig fersk , rundt 3 mnd ca xD . Men va verd å skade det utrulig nok
×
×
  • Opprett ny...