Gå til innhold

Kjelsnesen

Medlem
  • Innholdsteller

    16
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Kjelsnesen

  • Bursdag 02/12/1993

Kjelsnesen's Achievements

  1. eg har kjørt med bilen heilt til no, fekk lufta den på verksted til ingen nytte. fortsatt like tung å få i gir
  2. Hei Eg har ett varmeproblem i bilen. Det kommer full varme når den står på fult(26grader) men når eg skrur bryteren så vidt tilbake til F.eks 24grader, da går det en liten stund så kommer det kaldluft. er ingen varmeforskjell uansett kas nivå vifta står på. ventilen framunder panseret er byttet. ka kan vere feil her? fant ut att det er en vakumslange på tempføleren, er det normalt att den skal suse ganske irriterende høgt? eller er den mest sansynlig deffekt? det er dette varmeapparatet eg har, uten AC. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=20
  3. Hei. Det kommer kun varmluft når varmen står på fult og da blir det ganske så varmt, men skrur eg bare bryteren pittelitt tilbake og da går det ei lita stund så kommer det kald luft. Eg har byttet denne vann/styringsventil (husker ikkje ka det hette), for eg fekk høre att det var mest sansynelig den som var gåen, det hjalp ikkje. Det er en 525Tds e34 93modell.
  4. Bmw 525Tds e34 Touring 93mod kunne trengt nye låser til bilen min siden den på venstresiden blei byttet før eg kjøpte den og har ikkje nøkkel og låsen på fører siden har tatt kveld, skulle hatt lås pluss nøkkel til fører og pasasjer siden + bakluke noen tips om kor dette kan kjøpes billig eller noen som har liggandes og vil selge? Takker på forhånd
  5. Hei. BMW 525Tds Touring 93 Hydraulisk clutch Bilen er veldig tung å få i gir etter eg har byttet clutch (lamell og trykkplate), da hørte eg litt med BMW i førde og dei sa det att eg måtte bytte slavesylinder og vist ikkje det funker så må eg bytte hovedsylinder og... har gjort dette og ingen forandring, har luftet på manuell måte og fleire vakumpumper til å få ut luft, fortsatt ingen forandring.. Hadde vert kjekt med kjapt svar Takker på forhånd!
  6. eg mistet lyset i instrumentpanelet + alle lys i brytere osv når kablene gjekk, det glømte eg å skrive tenkte eg skulle skrive det tilfelle nokken andre har lignendde problemer
  7. Vurderer å kjøpe meg senkefjører 50/35 fra GSBildeler.no SU15133 det eg lurer på er om det er papirer på desse eller om dei går igjennom Euen uten problem ? BMW 525Tds E34 93
  8. har fått fikset problemet, var 4-5 avrevne/knekte kabler i bendet der som kablene går opp til bakluka.
  9. Hei. har problem med parklys framme og kjørelys bak på høgre side, pærene er heilt fine. fekk høre att kankje det var nokke jordingsfeil sida det forsvant på samme tid og på samme side. det eg lurer på da er kor jordingspunktene til lysene er .. Bilen er en BMW 525Tds E34 1993 Stasjonsvogn
  10. Har nettopp byttet clutch og trykkplate
  11. BMW 525Tds, E34, 1993, M51 Hvordan skal eg lufte clutchen på dinna bilen ? har prøvd forskjellige metoder uten hell, no når eg har lufta så bra som eg får til med det eg har prøvd så er den veldig tung å få i 1. og R. og merker att clutchen tar litt heile tida.. prøvd med vakum pumpe, og pumpe på pedalen og holde den inne menst eg åpner litt på luftenippelen takker for alle svar
  12. Kjelsnesen

    Dynamo

    ka er normal ladespenning på bilen min, BMW 525tds touring. den ligger no på 13.8-13.9volt, og har hørt att det er minimums spenninga for eg får ikkje lada batteriet fult opp.
  13. Slett
  14. Takker
  15. BMW 525Tds Touring 1993 Dieselen siger tilbake i tanken etter eg har stoppa den, og motoren blir ganske tungstarta som oftast, dei fleste slangene til diesel framme under panseret er skiftet. Når motoren først har starta så går den akkurat som den skal, ingen fjusking. Mistenker att det er hjelpepumpa som kankje er sliten/dårlig. noen som veit ka problemet kan vere der? Takker for alle tips/svar
×
×
  • Opprett ny...