Bil:
Mazda RX7 FD3S 1993 eller 94
Nylakkert i juni
C-west styling
Har nytt Blister widebody kit liggende
Motor:
2JZ-GTE
651 hk og 834nm på 1.6 med E85
Org innmat i topp og bunn
Rustfritt grenrør T4 flens
Husker ikke akuratt hva turboen heter, men er precision ar 0.68 eksos hus og ar 0.78 kompressorhus. Noe rundt 7075 kanskje?
38mm tial wastegate
875cc siemens dyser
Top side fuelrail 2stk an-8, 1 stk an6
Aeromotive a1000 btr
3" alu intercooler
50mm tial dumpventil
Stor dualpass alu radiator
28" x 3.75" x 4" nascar oljekjøler
Modifisert org innsug
6stk coil på plugg
Nytt ledningsnett kun med nødvenige stikk
AEM V2 datasprut
Ny vannpumpe med bedre propell
Walbro 445l/t intank bensinpumpe
ATI svingningsdemper
Drivverk:
R154 girkasse
ACT 4 puck lamell
ACT 1000nm trykkplate
Custom mellomaksel
Understell:
Bilstein coilovers
Modifiserte spindler for mer sving
Interiør:
Sparco stoler
LMS 4 punkt seler
Sabelt ratt
Snapp off
Pedersen bur
Defi målere
Selv lagd dashbord og midtkonsoll
Hydraulisk brekk
Alt av ledninger er lagt opp nytt, samme med bremserør
Olje slanger og bensinsystem er an rør/slanger/koblinger
Har 10stk zito tokyo 17" x 9" og 4 stk zito wp789 17" x 8"
Er mulig jeg har glemt noe
Spola ut alle gira på rudskogen, så trenger ikke mer effekt Bilen veier jo bare 1000kg
Wide body kitet er likt som dette