Gå til innhold

karl-p

Medlem
  • Innholdsteller

    33
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

karl-p's Achievements

  1. http://www.ebay.com/itm/Wideband-Air-Fu ... 2ebd41faa6
  2. Da var en slik http://www.ebay.com/itm/Wideband-Air-Fu ... 2ebd41faa6 bredbondslamda bestilit:P blir vell noe enklere å justere når jeg kommer hjem da:) tenningen blir vell mest å føle og prøve seg frem. men 10grader som noen nevnte skal prøves:) bensintrykksregulator må vell også kjøpes:)
  3. den står i blokka, da det jar vært en b20 preface, å antagelig byttet på "enklest mulig måte til b25. gjort av forrige eier da, men alt elektronikken stammer nå fra 2 litern:) hadde tenkt å starte på 0.5 åsså gradvis øke til en plass mellom 0.7-0.8 vist jeg får en fin gange på motoren:)
  4. Okei, bynn å gled meg tell eg kan kom meg heim å skru igjenn nu altså temmelig lei av forsvaret for tiden:P
  5. åja slik:) det skal jeg bestille da:)
  6. kordan kan eg koble opp det? på en preface m20b20 tenningsystem? fins jo ingen orginal lamda på den, så hjernen kan vell ikke kobles opp til og mota noen info om det alikavell?
  7. okei:P så 3 bar i grunntrykk på 0.8 kansje kan funke greit? =D Litt under tenker eg okei;D nemmen skal prøve det da:P
  8. okei:P så 3 bar i grunntrykk på 0.8 kansje kan funke greit? =D
  9. okei, supert:) har bestilt meg måleutstyr for bensintrykk, og får bestille meg en btr på ebay. så en start på 2,7-2,8 i bensintrykk på tomgang. så styrer vell en slik en resten sjelv ved hjelp av vakum/trykk da i dette tilfellet:P
  10. okei:P skal gi det noen forsøk, men orginale bensinpumpa klarer vell å levere nokk? men må vell antagelig vis bytte btr? til en progresiv eller? for den orginale blir vell kansje i minste laget? noe anelse om rette bensintrykke og starte med eller?
  11. holder på og bygge egen turbo e30 nå lest gjennom hele prosjektet nå tok noen timer:P er innponert av alt:P mye jeg skal prøve lik:) men hvor ble bensintrykksregulatoren kjøpt? er det en som gir mer ved trykk? det som kalles progresiv kansje? og jeg er enda på beggynnerstadiet med spørsmålet, om jeg skal ha LMM trykk eller suge side:P virket ikke som det fantes noe orntlig svar på dette? bruker lmm å dyser fra 535. begynner etter all denne lesingen og lure på om at dette ikke funker noe bra? har den på sugesiden nå,¨å motor og alt starter men går ikke noe serlig bra, skal justere tenningen selv, siden jeg har fordeler systemet. på siden, dvs hele tenningsystemet fra en b20 preface
  12. ingen som vet va tenningen skal stilles til på en m20b20 pre face med turbo da? eneste forsjellen er at det egentlig eg 2.5 liter med vakum styrng og elektronikken til 2 litern. samtidig, va er det rette bensintrykket under 0.6 bars turbotrykk? kjører 535 dyser og MLL:)
  13. hjernen og alt er fra en 320 pre facelift, så er ikke bare fordeleren. forrige eier har sikkert sett det som enklest. man kan si at det rett å slett er en m20b20 pre face, bare som 2.5 liter:P
  14. okei:) noen sider der de selges billig? va skal tenningen stilles til? til hvor mange omdreininger?
×
×
  • Opprett ny...