Gå til innhold

fullthrottle

Medlem
  • Innholdsteller

    4
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

fullthrottle's Achievements

  1. Bilen ble godkjent i juni 2010. Fortsatt ingen som har erfaring eller kjenner til konvertering til gassdrift i utlandet? Driter egentlig en lang marsj i regelverket.
  2. Du sparer 3 kr. literen på etanol, jeg betaler 6 kr. literen for gass. Trenger jeg forklare nærmere? Det er max 10% effekttap på gass, det kan jeg leve med for å halvere drivstoffutgiftene!! Fortsatt ingen som har vært borti konvertering til gassdrift i utland?
  3. Hei! Har hatt en bil med gassdrift som har vært ombygd i polen, denne var det bare å dra til biltilsynet med og få den godkjent. Da sjekka de bare om slanger og etc. satt ordentlig, og at ingenting var sprukket, så var alt iorden! jeg klarer ikke å nå han jeg kjøpte den hos, så derfor lurte jeg på om det var noen andre her inne som har erfart og vil anbefale noen i utlandet som bygger om. Latvia eller Polen skulle visst være billigst.
  4. Heihei! Nå har jeg blitt PISS lei av at de høye bensinprisene i Norge gjør et svært innhugg i økonomien min, så nå skal det faenmeg konverteres til gass!!! Er det noen av dere som har vært borti konvertering av biler til gassdrift i utlandet? Har en 1997 540i som skal konverteres iløpet av sommeren, men det kommer ikke på tale å gjøre det i Norge med de syke prisene som det opereres med. fullthrottle
×
×
  • Opprett ny...