Gå til innhold

Torsa

Medlem
  • Innholdsteller

    25
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Torsa's Achievements

  1. Har sendt pm Sliter med at pm henger i ut box Mvh Torsa
  2. Bodø oj. Det var en god beta kjøretur Du får kaffe Tror ikke det er så dyrt å sende dem med posten... Torsa
  3. ja, men vet ikke hvor lenge di er brukt, ikke noe rosaskjer med ballaster og... har ledninger som jeg tror passer til begge sider, med kontakter og litt ledning.. Mvh Torsa
  4. Orginale hovedlykter h/v komplett med "blanke" blinkelys Normal bruksslitasje, litt løs fjærpakke på venstre nærlys. Selges billig, høystbydende over 1000kr+ frakt. Tlf 47674645 Mvh Torsa
  5. Takker for svar Tenkte slik at hvist rest varmen ikke ga noe temp selv om tempraturen på varm apperatet er 21,5 grader ville dette indikere at sikulasjonspumpen ikke virket(?). Det som gjorde at brenneren ble tatt ut av datasys. var at den laget masse trøbbel for resten med bla. sentrallås som ikke ville låses med fjernkontroll og et sterioannlegg som kuttet av og til. Tenkte hvist det var feil med kretskortet kunne jeg få dette fikset. Er vel enklere å kjøpe en ny(?) Har OBD2 kabel og program til denne, det er vel ikke noe vits i å pøve å legge inn webastoen? MVH Torsa
  6. Har trøbbel med Webasto, har hatt bilen inne til feilkodavlesning. Fikk beskjed om at elektronikken på denne var røket. Prøvde å slå på restvarmeren i dag, den blåser kaldt selv om varmapperatet står på 21,5 på beggesider. Webastoen er nå tatt ut av datasystemet i bilen. Har lest på søke funksjonen hær, men finner ikke noe. Kan det være at de tar feil ang. elektronikk feil, at dette dreier seg om feil med sikulasjons pumpen? Min bil er E39 530d med Z/C WEBASTO og DSP. Noen som har noe å bidra med til hjelp? Mvh Torsa
  7. Som topic sier, gjerne elektronikk defekt ol. Mvh Torsa
  8. Hadde samme greia med min e39, jeg og min kompis brukte ca 5 timer på å reparere dette. Dette er ikke for hvem som helst å fikse! Min kompis er avioniker med lang erfaring fra slike ting på helikopter, selv han sa at dette ikke var lett. Kjøpte kabel matte etter anbefaling fra noen på dette forumet: ebay i England. En sak som ikke er bra med dette er at de bruker kniv på lcd diplayen for å fjerne gamle rester av "ledning", bruk heller rense middel og Q-tips. Det er også med en skum list som skal øke trykket til lcd mot kontakt punktene, denne har dårlig lim. Vi la denne listen mellom plast rammen(selve instrument huset) og diplayen når vi satt i instrumenteringen. Noe som var suksess. Det er serdeles vanskelig å treffe med alle punktene fra flexikabelen og lcd. PS: flexikabelen har ikke noen "faste" merker hvor den skal stå(tar jeg ikke feil er det over 140 kontakt punkter i flexikabelen), dette blir gjort maskinelt ved produksjon med 100% presisjon. Det vi gjorde var at vi satt sammen lcd der vi trodde at det passet for så å kobble dette i bilen. Vi traff ikke det vi gjorde da: skar en is pinne rett slik at vi kunne dytte lcd sideveis i lengde retning, (har du først satt dette sammen, får du ikke delt disse uten å ødelegge flexikabelen )etter noen forsøk fikk vi den dit den skulle. Noen som vet om at vist man tar av pilene og kjører på test nr 2, vil instrumentene kalibrerer seg selv etter å ha hatt dem av? Vi tok ikke sjangsen på å ta dem av, tok borre trikset. DET ER IKKE LETT Å TREFFE RETT! Ser veldig lett ut på video-fix saken du får tilgang på når du har kjøpt flexikabelen. Det som bra nå er at alle mine pixler er friske Det dårlige er at det er kun spørsmål om tid før jeg får døde pixler igjen Er det noen som har interesse av hjelp? kan du pm meg så skal du få mitt nr, så kan vi avtale en nærmere beskrivelse pr tlf. Mvh Torsa
  9. Blir ca 90000 ferdig med toll og hk avg. Feil land vi bor i Mvh Torsa
  10. supert Det har jeg ikke tenkt på... Da er det bare å bestille nytt.. Takk Mvh Torsa
  11. Hei Som topic sier: Mitt har løsnet fra festene( ikke brekt) Koster ikke mye som grunnet, men er sykt dyrt ferdig lakert (1700.-) Noen som har ideer om reprasjon? Mvh Torsa
×
×
  • Opprett ny...