Knirkeforingen sitter som nummer 2 på bildet under:
http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 6&type=new
Ny knirkeforing til E39:
http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup ... lQOogL4ifA
Bla litt ned på siden så finner du den:)
1: Skru av luftslangen til luftfjæringen(Sitter i hjulbrønnen) hvis du har dette eller spenn sammen fjæra for å få bakstillingen slapp.
2: Skru løs del 4 i bildet på linken.
3: Ta av låsen til knirkeforingen bilde 3
4: Bruk et gjengestag med metallhylse på for å skru ut foringen. Sitter rimelig godt fast som regel så ta i.
5: Puss litt med fint pussepapir i sporet der den skal sitte for å få vekk eventuelt rust og møkk.
6: Skru inn den nye foringen. vær forsiktig med åssen du hånterer denne siden de lett kan ryke i plastikken hvis du er for hardhent med den.
7: Skru alt sammen igjen og sett tilbake luftslangene til fjæringa.
8: Ta en 4 hjulskontroll på bilen for å få alt på stell(Må ikke gjøres, men anbefales for å få alt i riktig posisjon)
9: Bare å spørre om mer hvis det er noe du lurer på, kan eventuelt sende bilde av patenten jeg brukte med gjengestaget (billig løsning i forhold til spesialverktøyet som koster 1500 kr)
Lykke til:)