Gå til innhold

mortenf

Medlem
  • Innholdsteller

    41
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om mortenf

  • Bursdag 12/11/1964

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Interesser:
    Norge
  • Kjøretøy
    E39 x 2

mortenf's Achievements

  1. Nydelig bil. Legg gjerne ut flere bilder.
  2. Enormt bra innlegg folkens. Satte pris på dette. Nå har jeg feiga ut og kjøpt en original 2,5 l som slippes rett i uten noe ekstra...Prosjektet får vente litt. Men igjen: Takk for seriøst bra svar/ innlegg ale sammen. Hilsen M
  3. Har endt opp med å kjøpe 2,5 l - blir ingen konvertering nå.
  4. Ok. Takk. Vurderer det.
  5. oh, det var bra. sveise gulv er drøyt, godt å slippe !
  6. Mye bra svar og innspill her. Tusen takk.
  7. Kjempemessig - dette var nyttig og noe jeg kan bruke - virkelig flott ! Takker for alle innlegg/svar så langt ! M
  8. Heihei. Takk for innspill. Mulig brodern din var både dyktig og heldig ? Vil tro M5 er om mulig ennå tyngre enn 540 ?
  9. Hmmm. Motor og hjerne med ledningsnett kan være interessant - til automat eller manuell ? Pris ? Og : Setene / interiør med teppe - pris ? Hilsen M
  10. Biltilsynet sier jeg kan søke og se om jeg får lov å bygge om men gjør meg obs på at vektkrav til foraksel kan være det virkelige hinderet for å få en 523i godkjent med 4,4l V8 da BMW Norge altså ikke vil oppgi opplysninger om vekt i saken. Noen her som kjenner til dette og faktiske muligheter evt. hvilken motor som er lettest å få godkjent over 2,5 liter (sier seg kanskje sjø = 2, men mulig 3,5 liter er lettere ? Kanskje samme blokk ? På forhånd ; takk.
  11. ...hva er du sier ? Flammer ? ...like greit at søpla tar fyr ! PS! Det har jo blitt en riktig hyggelig bilprat ut av dette nå - masse lun humor og gode kunnskaper i en fin blanding
  12. Motortype har vel litt å si for hva som kan være feil.
  13. Bra noen med vett kan veilede her !
  14. Hmmm- her duger jo ikke gjetting særlig - får ikke opp panseret med det, men virker som wiren er av ? Har ikke helt peiling på hvordan du løser det. Beklager.
  15. Blir brøling nok med bakpotta byttet - hehe - og er du heldig slipper du gjennom EU-kontrollen med det. Men enig med deg i at filter hjelper . Har du åpent kon-filter eller innsats ? PS! Dyre haler kanskje ? Er nok dobbel utblås på ei effektpotte . Har du automat eller manuell forresten ? Beklager dette ble mye vås - men litt interessant å høre.
×
×
  • Opprett ny...