Gå til innhold

cadekon

Medlem
  • Innholdsteller

    66
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om cadekon

  • Bursdag 08/05/1990

Contact Methods

  • MSN
    karlsenm@hotmail.com

Profile Information

  • Interesser:
    Myre

cadekon's Achievements

  1. Fant problemet under setet, mye vann så er et parr ledninger som er smeltet sammen
  2. Kablene så greie ut de, mn skal ikke nekte på at det kan være fokt som skaper problemene, var vått som en svamp der
  3. Okei er ingen synlie skader på kablene der bak, nettop løsnet førersetet så får se der nå er litt fukt siden den står i varm garasje ja mn skal i teorien ikke påvirke kablene så lenge dem er hele og fine
  4. Med *koffertlokket* så mener du bagasjeluken? okei skal sjekke det og med det samme
  5. Alt funker nå som jeg har ute sikring nr.37, speedometeret osv mn ikke vinduene, mn nå er kortslutningen tilbake! -.-
  6. Tok av polene i morrest som du sa men har lite håp for at det er så enkelt nei har ikke fått tid til det enda, men skal sjekke det senere idag
  7. okei, var og kjiket litt idag og løsnet på noen releer og satte dem tilbake, da var det ikke kortslutning lenger, men nå vil ikke lysene i dashbordet slå seg av å bensinmåleren,speedometeret og varmejusteringa funker ikke
  8. okei, skal prøve å forklare dette så godt som mulig men regner med at det ikke er så mange som har vært borti dette ^^ i gårkveld var jeg uti grøftkanten da jeg rygget uten sikt, og etter det så har sikring nr 7 og 37 røket konstant! fikk ikke åpnet vinduene og sentrallåsen funket ikke, brukte dagen idag på og gå gjennom ledningsnettet og fant ingen åpenbare feil, løsnet på releene og satte dem på plass igjen, så plutselig kunne jeg sette i sikringene igjen uten at de røk, da var begge probleme fikset, men så oppsto det nye problemer istedet merket først at sellom bilen var avslått så står lysene i dashbordet og speedometeret på, bensinmåleren og speedometeret funker ikke ( men temperaturmålern og det andre funker som det skal) kan heller ikje regulere på varmen i bilen, når jeg slår av bilen så kommer det varsel lyden for lysene på ( selvom bryteren er avslått, må ta ut sikring nr 7 for at lysene nå skal slå seg av i speedometeret ) håper på at relee eller noe slikt er gåen, hvis ikke må jeg bare ta den inn på verksted
  9. Fant du ut av problemet ditt? Har en 92 mod e36 coupe som sikringen plutselig røyk igår å er fremdeles kortslutning på den og sikring nr 37 -.- har ikke alarm då
  10. Et tips til alle som vil bli plaget med de samme symptomene, før du sjekker lmm,lmd og alle de her sensorene som folk anbefaler å sjekke, så sjekk den slangen bak indsuget, slangen trenger bare å være litt løs så merker du de samme symptomene, er den helt løs så mister du også bremsene, var denne slangen som var feiln hos meg
  11. Nok et problem med min 318is som nå er bygd om til 325 (m50b25) hadde bilen inne på verksted idag og fikk byttet startmotor da denne begynte å fjuske, fikk bilen ut av verkstedet og den oppførte seg ikke slik den gjorde da jeg leverte den, nå går den ujevnt på tomgang (høres ut som en BÅT), på kald motor så høres det ut som det er ettertenning inni motoren (smeller som bare det) men på varm motor så går den som den skal under fart, ikke på tomgang, var borti samme problemet på 2literen jeg hadde i bilen før det siste motorbyttet, og da var det vakum slangen bak innsuget som fororsaket problemet, men denne gangen er det altså ikke denne slangen, noen som har noe å si om dette? la meg bære understrekke at verkstedet har ikke noe feil i dette og bilen funket sån som det skulle før startmotoren røyk
  12. Hadde samme problemet på min m50b20, viste seg at slangen bak/under innsuget hadde hoppet av, må liksom stikke nevene inn forran motoren og inn under innsuget for å sette den inn ijen, da det skjedde så funket ikke bremsene osv, smalt skikkkelig inni motoren og utruli ujevn på tomgang, er el en vakum slange tar jeg ikke feil
  13. Var litt nyttesløst å skulle gjøre det når motoren startet da jeg satt i batteriet men nå er bilen kommet ut av verkstedet og det var startmotoren som lagde problemene
  14. har feilsøkt litt selv nå, fjernet først de 3 releene til motornettet og koblet fra tenningslåsen men bilen prøvde å starte fordeom, koblet så ifra alt på plusspolen (så det var kun starteren som var koblet til pluss) og enda skulle den starte, så har troen på at det er inslagsreleet til starteren eller rett og slett starteren som er ødelagt
  15. Nu er heile bilen og motor ferdig montert, så tarden inn på verksted så får heller de sjekke det som må sjekkes, det er ikke feilkobling så må være en feil med starteren eller el-delen
×
×
  • Opprett ny...