Gå til innhold

Balleks

Medlem
  • Innholdsteller

    49
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Balleks

  • Bursdag 02/13/1994

Balleks's Achievements

  1. Hei, har en 320d 04 mod som ikke når normal arbeidstemperatur. Etter at jeg hadde kjørt et par timer konlet vi til en data for se den egentlige tempen, den var 54 grader. Etter å ha ruset den på ca 3500 omdreininger en stund kom den seg opp til 60 grader. Jeg byttet termostaten for et par dager siden uten hell. Hørt snakk om både egr termostat og hoved termostat? Finnes det 2 termostater på bilen? Om ikke, hva blir neste steg? Takker for svar!
  2. E39 M-tech utgave ønskes kjøpt. Helst litt lav kilometerstand.
  3. Det klikker bare i startreleet. Er muligens startmotoren jeg må ta en titt på her da!
  4. Hopper på denne tråden. Jeg har lignende problem med min e39 99" 523ia. Av og til når jeg skal til å starte den må jeg kjinne i noen sekunder før den starter, og når den først starter går den veldig dårlig. Virker som om noe går tett eller noe, kan dette være en ødelakt kamsensor eller noe lignende? Prøvde med diagnose på bilen uten hell, for da var den helt fin. Den blir somregel fint etter at jeg har kjørt en halvtimes tid og starter den på nytt. Det er to kamsensore på motoren, så det er vanskelig å vite hvilken som fusker i tilfellet.. Noen forslag?
  5. Er det noen som vet hvordan man resetter vindusvisker motoren? Den stopper 40 grader på vinduet.
  6. Hei! Jeg har en E39 99" 523iA. For noen uker tilbake fikk jeg problemer med å starte den. Det skjedde ingenting når jeg vred rundt nøkkelen. Etter 3-4 forsøk startet den plutselig. Nå kan jeg holle på i flere minutter før den plutselig kommer. Noen som har peiling på hva dette kan være?
  7. Det blir altså noen lapper for å få dette gjort. Har allerede lagt ut rundt 20k på bilen siden i fjord. Å nå er den snart rundet 210 000km, så vet ikke hvor mye mer jeg vil bale med og å få den mer oppegående Men tusen takk for svar! Greit og vite om jeg evt. ender opp med en E39 med mindre km stand om en liten stund!
  8. Hva er evt prisen på dette?
  9. Akkuratt ja! Jeg har M52B25 som er strupet ned til 170hk, men kan være det er mer. Så om jeg bytter fra M52 til M50 har jeg rundt 190hk? Er det noen dilemmaer med og bytte? Eller går den akkuratt like fint slik den er nå bar med mer futt i? combatkit, du mener bytte fra M52 til M50, ikke omvendt?
  10. Er dette en enkel jobb? Trodde forresten jeg hadde M50B25 innsug siden motoren min heter det? Eller er jeg helt på bærtur nå?
  11. Hei! Har hørt at en kan få samme effekt som en 525 av en 523 ved å bytte innsug?! Noen som vet om dette stemmer og evt. hvordan man gjør det? Hvilket innsug etc.
  12. Fikk kjøpt komplett fanger med tåkelys for 3000,- Ellers takk!
  13. Er det mulig å få en M5 fanger med lykter til noe billigere en 4000?
  14. Nå er det frontfanger det er snakk om!
×
×
  • Opprett ny...