Gå til innhold

kontre

Medlem
  • Innholdsteller

    7
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

kontre's Achievements

  1. jada, stemte godt det. Di var helt ramponert.
  2. har kjøpt ny nøkkel. Det funka ikke... di på bmw verkstede mente att vist ikke det funka, måtte jeg nokk inn på en diagnose test, plus reperasjon av ESP'n. Noe som høres dyrt ut. er det noen gode forslag? tenker du da på ledningene til bensinpumpa?
  3. gjør nokk det. men bilen har funket fint i 2-3 uker. bare helt plutselig nå ble den ikke samarbeidsvillig lengere. kan det skje sånn plutselig? har kjørt 1000km etter den døde. Hva koster det å bestille en ny nøkkel da?
  4. Har fikset ledningene nu, de var helt ødelakte. men bilen vill fortsatt ikke starte. Er det startsperra som har sperret insprøytnings ventilan? har prøvd å resette bilen med å ta av minuspolen i en stund, prøv å låse og låse opp bilen. men til ingen nytte. Nøkkelen mangler chip siden den var ødelakt av forige eier. Har hatt bilen i noen uker nå, men plutselig nå vill den ikke gå lengere. Virker veldig rart. Vill det kansje hjelpe å bestille ny nøkkel? og hva vil det koste?
  5. ingen som vet hvordan av ledningene som har med startsperra å gjøre ?
  6. Har en 318i e36 94. Har vært noe plaget med bakluka, og ledningene som er der. Lysene i bagasjeluka har dårlig kontakt i overgangen (gamle og slitte ledninger). regner med det gjelder de andre ledningene som lås. Har altid vært noe problemer ettersom jeg åpner bakluka. Alt ifra lys, sikringer og sentrallås, samt startsperra, når startmotoren ikke slår inn. Men nå har jeg det problemet att bilen ikke starter opp. kan tenne litt i ny å ne, men vill ikke starte. Den har gnist/komp/luft, men får ikke bensin. Så jeg har nylig sjekket bensinpumpa, bensinfiltret og relè. Siden det ikke var noe galt med dette, så prøvde jeg (som jeg syntes jeg har lest noen plass) å restarte biln med å fjerne minus polen en stund. Det funket, og bilen startet og gikk som bare d. Ettersom jeg ryddet opp, skulle jeg slenge noe i bagasjerommet. Da daffa biln ned med engang og stoppet. Har prøvd å fjerne minuspolen igjen, samt dra ut ledningene fra bagasjeluke låsen. men til ingen nytte. Er nokk noen ledninger som tar jord, eller er dårlige/ødelakt som har noe tilkobling til startsperra, om jeg ikke tar feil. Fikk høre att det var en mulighet, Er vanskelig å sjekke ledningene når de ar bak karosseriforsterkninga i bakluka, så er det noen som vet hva jeg skal se etter?
  7. har en bmw 318i e36 94 som har en feil jeg ikke blir klok på. Sikring 7, som tilhører El takluke (koblet ut), infrarot (infrared?), überrollschutzsystem (roll-over protection system?) og Zentralverriegelung (central?)... Sånn som jeg har fårstått det, er denne sikringen med på å styre startsperra, sentral låsen, takluka. Sikringen er på 5 amp, og den startet med å ryke da jeg låste bilen. Gikk å bytte sikringer som 35 (25amp) som er på samme krets. Bilen vill ikke starte siden jeg ikke får på sikringen. Virker som sentral låsen er brent eller noe, og sliter med å låse/låse opp bilen. tenkte dette hadde med bakluka å gjøre siden dette har skjedd somregel etter jeg har låst den opp/igjen. Bakluke låsen er koblet av, men fortsatt samme feil. Har ikke sjangs å putte på en 5/10,15 amp sikring. 30 går, men tviler på att ledningen vill holde så lenge noen som har noen gode ide'r om hvor feilen kan ligge?
×
×
  • Opprett ny...