Det er vel muligheten for mer utsyr som drar mest mot 5 serien og kanskje særlig den nye full elektroniske cocpiten er skikkelig kul.
Har inntrykk av at 3 serien holder seg litt bedre i pris da. Vanskelig dette
Snuser litt på bmw igjen og tenker meg en 14 modell av 5 serien eller ca 13-14 av 3 serien.
Fordelen med 14 modell er at 5 serien hadde en facelift og at man nå får den med x drive også med 520dat.
Hadde 11 modell 520 og digger den bilen men har liksom en murrende følelse av at den begynner å se litt utdatert ut.
Den er også en del dyrere i innkjøp. En fordel er at den fåes med endel mer utstyr og har stor plass innvendig for både folk og last.
3 serien har litt skarpere design synes jeg særlig med M sport og er litt rimeligere i innkjøp. Den er også lettere noe som er en fordel både for kjøre egenskaper og hvor rask bilen føles.Tror kanskje den også vil holde seg litt bedre i pris siden den er litt nyere??
Tenker meg uansett en godt utstyrt bil med X drive -M sport og så mye utstyr som mulig. Hva tenker bimmers gutta??
Mener og huske at den lå på ca 580000,- med den konfigurasjonen. Men fikk også et godt tilbud fra Bavara her i byen på ny bil som jeg vel heller hadde gått for vist de hadde batalt mer for min nåværende F11.
Skulle ha visst om det finnes noen firma i Rogaland som kan fikse dette, har funnet firma på østlandet, men det er litt langt å reise
Hvilket firma da? Skulle tatt litt steinsprut
Min har også gått 47000 så det var tidlig synns jeg. Men må jo også bremse mye mere med denne an andre automater jeg har hatt siden det ikke går an og bremse på gearene lenger. Og da mest småbremsing i kø og tett trafikk