Grunnet kjøp av ny bil for en tid til bake har jeg rett og slett forsømt og gått lei denne bilen, nye ting er jo alltid mer spennende. Bilen er for det meste jentekjørt, og siden den har automatgir er det ikke noe svidd clutch ute å går. Litt kjapp info om doningenog hva som følger med: - 1994 Modell - m50b25 motor - Automatgir - Justerbart senkesett med medfølgene TUV papirer (TA Technix) ikke godkjent i vognkort - M- Tech styling på hele bilen - Nye bremser, bærearmer, foringer, framskjermer, blinklys og frontrute - Svart skinninteriør (veldig lite slitasje) - Håndbrekk som fungerer - Særdeles lite rust - Nylakkerte skjermer, fangere og kanalskjørt (fangere og kanalskjørt er nytt) - 18" GS Raptor felger med nye sommerhjul - 16" (god stand)vinterhjul og 17" (brukt 1 sesong ca) sommerhjul følger med - Km 227 233 - Ny kjørecomputer - Sort M3 Taktrekk (ikke montert) - Sidedeksler - Hattehylle - Powerflex til bakstilling + litt andre slitedeler jeg ikke har montert på enda som foringer osv (kan få full oversikt ved forespørsel)
- Bur kan muligens også medfølge Motoren har dessverre begynt å synge på siste verset (virker det som). Sluttet å gå på ene stempelet og lakk litt olje rundtomkring der. Parkerte bilen for å skaffe deler og endte opp med ny bil i stede (sånnt som skjer). Den vil per dags dato ikke starte lenger, og ved grundig kalkulering av det som har lekket ned på beleggingssteinene utenfor her, vil jeg påstå at det er toppakningen det er noe i veien med. Det er ingen heftelser på bilen. For å lese litt mekke- historie kan du ta en titt på denne linken: http://bimmers.no/topic/755950-vikkis-e ... -prosjekt/ Ser for meg en pris på rundt 40 000. Ta kontakt her inne eller på SMS 920 45 489.