Gå til innhold

Fahad

Medlem
  • Innholdsteller

    1848
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    53

Alt skrevet av Fahad

  1. Da fikk du veldig bra pris. Jeg fikk tilbud 5300 med litt rabatt men du kjøpte kanskje flere deler samtidig?
  2. Gratulerer med en av de peneste bmw'ene
  3. Ja den er faktisk litt annerledes men mye kulere sånn
  4. 1500 kr og perfekt passform ikke dårlig det for en 95% identisk "M Performance" del fikk tilbud fra gs på 5300 kr så her har jeg gjort et røverkjøp
  5. Slik ble dette seende ut. Har levert den inn for Lakkering. Blir nok samme finishen matt sort men har litt tid på å ombestemme meg ble ihvertfall anbefalt å få den lakkert fort som mulig før plastikken blir slitt osv
  6. Syns ikke den passer på hvit bil men du bør heller gå for 3D Design den ser knall ut
  7. Ja jeg tenkte på det samme. Din er ikke lakkert?
  8. Ja den er carbonsort (veksler mellom sort og blått) alt annet på bilen er i sort blank og det ser veldig fint ut men når det kommer til diffuseren er jeg veldig usikker. Jeg har prøvd å legge diffuseren ved siden av bilen slik som den er nå og det skapte en grei differanse men den ser litt kjedelig ut uten noe klarlakk
  9. Ja for ellers blir den helt borte
  10. Er ute etter denne looken. Tror den fargen kalles ferric grey men er litt usikker på om jeg skal ha den matt eller ikke
  11. Ja, bare be om rabatt så sender de deg et tilbud på paypal
  12. Så bra ut den der da! Husk å prute litt de gir som regel 15 eller 20% rabatt veldig lett
  13. Har du sjekket på ebay? Finner masse bra der til en ok pris
  14. Pen bil har det blitt gjort noe med diffuseren din? Er den lakkert matt sort? Vurderer det samme på min.
  15. Helt Rått! Ble så mye bedre med blankt sort!
  16. Så utrolig bra ut på bilen din!
  17. Ja jeg tenkte litt på det samme, selvom sort blank ser veldig fint ut
  18. Legger du ut bilder? Er veldig spent skjønner du på din bil passer det veldig bra med svart høyglans, er veldig usikker på hva jeg skal gjøre med min. Med svart høyglans vil den kanskje forsvinne på bilen min?
  19. Hentet denne idag "M Performance" diffuser. Kostet meg ikke mer enn 1500 kr med frakt fra USA. Denne er laget av plastikk og ikke billig fiberglass. Passformen ser veldig bra ut, usikker på om jeg skal la den være matt sort slik som nå eller få den lakkert i sort blank? Eller å få den lakkert i samme farge som den originale m sport diffuseren (blank grå)
  20. Kjør på sier jeg! Vil se utrolig fint ut på fargen du har på bilen din det vil gi et mye bedre helhetsinntrykk
  21. Fy......n!!! For en bil! Terningkast 6 uten tvil
  22. F10/11 må vel være noe av det peneste bmw har laget fronten er så tøff og hissig. Det eneste man trenger er litt senk og store felger jeg har eid min nå i snart 4 år men må fremdeles frem og titte på bilen før jeg kjører den inn i garasjen
  23. Pen bil, fargen på bilen og felgene er nydelige! Er generelt ikke glad i stasjonsvogn men din likte jeg
  24. http://m.ebay.com/itm/261798789278 Er usikker på passformen men jeg tok sjansen på å bestille den, koster jo nesten ingenting Du har jo frontleppen til Hamann også men den tror jeg ser best ut på mørke f10/11'er
×
×
  • Opprett ny...