Gå til innhold

summitjohnsen

Medlem
  • Innholdsteller

    1069
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om summitjohnsen

  • Bursdag 04/10/1992

Profile Information

  • Interesser:
    Harstad

summitjohnsen's Achievements

  1. Ja tenkte s52 3,2 kammer:) må ha det kvasseste! hvor fikk du tak i? Ja har forstått det sånn at s52 kammer passer på m52:)
  2. Ser nå! Men pluggene mine er jo hvite.. en kar som kan sa at den gikk for magert.. Har ikke kammer enda, men tenkte jo s52.? Men det prosjekte er lagt på vent nå som jeg holder på med et annet
  3. Hei.. var en veldig gammel tråd å vekke det her:) Men driver på med samme greia så hadde et par spørsmål Har m52b28 med m50 innsug, asc delete, k&n filter, og ecu tilpasset dette, å ser at du monterte justerbar BTR, tenkte å gjøre det samme for hadde oppe pluggen nå å ser den går for magert sån den er.. Hva oppnådde du med å justere opp trykket å hva justerte du til? jeg tenkte en ca 3.8 på min Når jeg får s52 kammer i hus, vil jeg lande på ca 250hk ?
  4. møtte dæ i vinterbiln Har du parkertn M'n? vakje d tili ?
  5. argument 2. Tok ut en plugg i går, å den gikk for magert.. ergo må ha litt mere bensin
  6. ka du kunne tenkt dæ å gi ? diffen e delt å tømt for olja Sku pusse den opp men bare kommet halveis, har kun lakka lokket hvit.. å det andre sku æ ha svart tenkt æ
  7. Kan du sjekke delenr på girkassen? skal sjekke opp om jeg har 328 kasse jeg å Har en 328 diff liggende som jeg kke viste om jeg sko setta på min eller selge..
  8. før den prisen å før all del ellers, anbefale æ senkesett med dempere, eller coilovers:p bli tel å ødelegge demperan me senkefjær til slutt, å da blir bilen ræva å kjøøre
  9. leste en tråd fra jm racing eller no sånn her inne, å han monterte justerbar bensintryksregulator for å få litt mer bensin, å det hadde han vist gjort i tilegg til beniking, så var vist noe effekt å hente dær:) Fant å en til på nettet som hadde samme oppsettet å justerte opp til 3.8.. Burde vel nevne at s52 kammer er på listen
  10. Da har jeg montern nyhjernen å testet! var mye mere gjevnt drag å bilen gikk bedre:) ser benking på det opsette jeg har nå å di lander på 220hp:) Bilen gjor 0-100 på 5,6 sekund noe som er bra neste på programmet er justerbar bensintryksragulator (mer luft mer bensin) Orginalt er det 3.5bar.. tenker å legge meg på 3.8ca Lurer litt på montering hær.. noen som har gjort dette? vet sånn ca:) Men når man napper av vakumen på nåverende regulator vil den jo makse? noen som vet hvor mange bar det blir? 4.0bar? det var det for nå
  11. fin den biln din:) å fin bilsamling!
  12. se hær skjedde det jo underverk! enjoy the pic
  13. Får ikke til å laste opp bilder:( så dere får ikke se felgene.. hva er galt?
  14. Merket ingen forskjell på effekt, annet enn at jeg innbilte meg at den gikk renere/mindre fjusking Min erfaring er at 98 bensin gir deg et lavere forbruk ved veldig fin kjøring. Den har kraftigere forbrenning og gir deg mer trøkk i motoren, slik at du får mer moment ut av hver tenningssyklus. Derimot, ved bånn gass-kjøring vil 98 bensin gi deg et høyere forbruk. På en 2.8 sugemotor eller en forgassermotor av eldre type, mener jeg at det er merkbar forskjelli draget på en bil som kjører 98, kontra 95 bensin. Tipper 2hk mer og 5Nm ekstra. Okei! da lerte jeg nå nytt
  15. Endelig fått meg nye felger til bilen! Type: e60 m5 17x8" med 215, 45, 17.. med den dekkdimmen må jeg stille den opp fremme, kan ikke være så lav nå, har skrapet lakken bort fra innerskjermene framme Så må opp til 2cm igjen.. Her er noen bilder av bilen emd felgene! kan bare si at bilen fik et helt annet look, å felgene er meget kledelig å fine i mine øyne!
×
×
  • Opprett ny...