Gå til innhold

kenny089

Medlem
  • Innholdsteller

    55
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om kenny089

  • Bursdag 12/09/1989

Contact Methods

  • MSN
    kjoke89@live.no

Profile Information

  • Interesser:
    Kyrksæterøra

kenny089's Achievements

  1. meget interessert i diffhuset du kunne sette i stand til meg og shimse opp men jeg lurer litt på hvor jeg evnt kan kjøpe en sperreinnmat fra, driver og leter litt men finner jo ikke noe som helst her på internett. Kan godt kjøpe ny om ikke altfor dyrt, har funnet masse på ebay men vet ikke hvilken jeg trenger, vært fint om du kunne si hvilken jeg trenger så kjøper jeg bare en.
  2. tenkte meg du var det ja får se litt på det jeg så kan jeg ta opp kontakten vettu, men sett pris på hjelpa så langt!
  3. hehe hørtes både strålende og ikke bra ut, er ikke helt fan av sveisa sperre da det blir ett helvette og kjøre med og sliter mye mer dekk en normalt.
  4. takk skal du ha har vell ikke noe diff liggende du?
  5. blir kasskam i første omgang og livets innsats med sunn fornuft så den fra e30 325 som har 3,73 utveksling er bolt on på min?
  6. skjønner dette blir min første banebil så vil helst få det optimalt så det ikke bli altfor tungt og spinne hjulene hvilken utveksling har den 188mm fra e28 528 i forskjell til den "store" til e30. samme diff og bolt on?
  7. ok takk hehe så hva anbefaler du meg får og få det meste ut av det med utvekslinga?
  8. Jeg har da en e28 528i 1986 modell. Jeg har 188mm kronhjulet på diffen så har jeg en 210 diff på hånda som jeg har veldig lyst og kjøpe men spørsmålet er om denne passer over på min. den kommer fra en orginal 3.5 så mellomakslingen følger meg, men er det noe mere jeg må bytte ut og dette eventuelt passer sammen?
  9. hvor holder du til? langt fra Trondheim?
  10. 2500kr så går motoren. siste pris
  11. da har jeg byttet kam og veivsensor, skjekket over alle sikringer.. osv... men ingen hell, bilen er akkurat likens, jeg får start kun viss jeg gir mye gass, viss jeg ikke gir noe gass så stopper den med en gang den har startet, som oftest så svir det no grønnjevli fra eksos og det smeller titt og ofte når jeg kinner og mens bilen går.
  12. Bilen var jo bra en stund etter byttet motor så coiler må jo være utelukket? og den må jo å hatt bensin siden bilen ble prøvekjørt etter bytte av motor. jeg vet ikke hva som er galt med diagnosen men det går iallefall ikke an og ta diagnose, det kan være vi har gjort noe feil men det tviler jeg på fordi han som tok det tror jeg kan det han holder på med har bestilt ny kam og veiv sensor så bytter dette så får dere tilbakemelding. Tusen takk for alle svar
  13. skjønner, men hvorfor får jeg ikke til diagnose med det jeg brukte da ? det settet var fra en kompis, og vi prøve på e34 og da gitt det som bare det, men med en gang vi prøvde på e39 så kom det bare at det var ingen kommunikasjon mellom bilen og scanneren.. det settet koster 30k så tror det burde virke da altså.. men ja kanskje lmm er gåen viss disse lydene kommer av det, men hvordan har bilen hvert viss det har vært gåen eller dårlig bensinpumpe?
  14. automedics scan 10 het diagnoseprogrammet
  15. viss jeg holder gassen nede så starter den så går den i 2 sec så smeller det litt så stopper den. Det ble koblet på diagnosestikket på passasjersiden i motorrom. Aeromotive tror jeg det het
×
×
  • Opprett ny...