Gå til innhold

sSandro

Medlem
  • Innholdsteller

    7
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

sSandro's Achievements

  1. Er på utkikk etter en E30 320i i god stand. Ta kontakt!
  2. Rustfrie 316 gått for 6-7 tusen? Feilfrie?
  3. Takk for svar alle sammen! Bra med litt forskjellige meninger. Hvilken av 316, 318 og 320 er mest feilfri?
  4. Hva skulle jeg se?
  5. De har ikke lagt ut den ut på nett pga latskap! Tror nok det er rust som blir viktigst å se på ja, samt se hvilke slitedeler som har blitt byttet ut og ikke. Hva jeg muligens blir nødt til å skifte i nærmeste framtid.. Er det mye trøbbel med disse bilene egentlig? Min far er helt klar på at disse bilene bare er trøbbel, og at det er kun japansk som fungerer
  6. Tusen takk for svar! Skal ha den opp på bukk ja, så skal nok få sett skikkelig på disse tingene du nevner! De kjøpte den fra en bilforhandler i Trondheim, fikk pruta den ned fra 35000 til 16000. Deretter brukte de 16000 på å få EU godkjent den. Så kostprisen ligger på 32... 20 000 kr var ikke aktuelt, så planen var å by 24 om det viser seg at den er i tipp topp stand.
  7. sSandro

    BMW E30 1990

    Driver å kikker litt på en 316 E30 1990 hos en bilforhandler. Er jo en relativt gammel bil, og selvfølgelig er det rust på den. Utseendemessig er det kun litt overflaterust. Jeg lurer på om dere har noen tips til hvor jeg skal se etter rust neste gang jeg skal se på den? Og ellers andre ting jeg bør spørre om. Bærebruer og foringer feks? Hva er typiske feil på en slik bil? Om det viser seg at det er null rust, hvilken pris ville dere gidd om den hadde gått 252 000km? Hilsen førstebilskjøper
×
×
  • Opprett ny...