Gå til innhold

Laster

Medlem
  • Innholdsteller

    6
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Laster's Achievements

  1. Har en 520 88 manuell Har også en 525 91 automat. Det som betyr noe for meg er at jeg får manuell på 2,5 literen. og hvilket av karosseriene jeg bruker har ikke noe å si for meg. bare er litt mere finpussing på 525 karosseriet. Hva mener du er det beste?
  2. Tenkte meg at det kom til å bli noe slikt. Greit å få tak i en m50 kasse for så å prøve seg. andre ting en bør tenke på? mulig bedre løsning å hive en manuell kasse på bilen som allerede har m50 motoren?
  3. Hei har en E34 med m20b20 motor og manuell. På siden har jeg liggende en m50b25 motor med automat kasse og drivverk bak. Lurer på om det er mulighet for å hive m20 girkassa over på m50 så jeg får manuell. og hvilken utvekslig det hadde blitt med m50 bakaksel? Eller om det evt. er billigere/enklere å bare få tak i en manuell kasse til m50 motoren? Takker på forhånd for svar =)
  4. jo ja. Lets take a hint then. Takk for tips og hjelp:D
  5. Tusen hjertelig takk for svar. hjelper meg godt på vei for å bestemme meg for hva som er best å gjøre. planen var bare en ca 170 gamper så den er grei på accen og kunne vel tenkt meg å kline på ei sperre. noen som har tips ang. sperre til en slik bil?
  6. Hei. Er helt ny her på forumet og legger ut mitt første emne. Fikk en bmw 520i 1988 mod. med 129HK og lurer på hva som kan gjøres, og/eller om det burde gjøres noe i det hele tatt ang. trimming/tuning av motor? Har vært og titta litt på schmiedmann.no og der er en hel god del deler, men koster jo flesk. Så spør dere som har erfaring og/eller tips til hva som er best og gjøre med en slik bil, evt. om det går ann i det hele tatt å gjøre noe med en slik bil. Har verksted og verktøy men ikke peiling på BMW, men kan skru litt og har greit nok men hjelp rundt meg. men vil få litt komplett info. Takker for svar. Mvh. Laster
×
×
  • Opprett ny...