Gå til innhold

stianøverland

Medlem
  • Innholdsteller

    26
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

stianøverland's Achievements

  1. Opp!
  2. Du må tappe ut olja for å bytte olje ja, hvis det var det du lurte på for å bytte toppdekselpakning trenger du ikke tappe olje. Er kjølevannet rent? Kan Være sprekk i pakningen/toppen mellom en olje og vannkanal.
  3. Ingen som har den fjerneste ide?
  4. Noen som hvem slange som skal inn på hvem høl? Legger opp nytt men den har stått så lenge at jeg ikke husker hvem som gikk til hva
  5. Ønsker å kjøpe komplett bakstilling til e30. Helst med skivebrems. Diff må være bra. Ta kontakt pr. Telefon 45242906. Bor i bamble
  6. Hvis noen vet om en slik som ligger i veien for noen så skrik ut. Gjerne med clutch, utløserlager og trykkplate Kontakt meg på 45242906 da jeg er her inne en gang i året
  7. komplett sett med BMW V12 ALPINA hjerner. har stått i en 91' 750 selges grunnet ombygging til sprut. ta kontakt pr telefon ved intr. da jeg skjelden stitter klistra foran skjermen. 45242906/Stian
  8. du sier noe, å for å være ærlig så har jeg ikke regna på det. men uta de prosjektene jeg har sett med samme motor tidligere virker ikke dette som å være et stort problem. ettersom det har blitt 600-800hk på fler av de. det er langt mer enn hva jeg skal ha, så det skal nok gå bra
  9. begynte først på rustfrie rør, men når jeg skulle få laget flensene,så blei det så dyrt at det ble mer lønnsomt å lage det i svart stål. de er ogdå litt tykkere i veggene, langt billigere og dessuten skal alt pakkes inn i eksosband. så vil ikke bli synlig
  10. det har ikke skjedd så veldig mye her i det siste, men har vert litt sånn kosejobb med pakningsbytte og eksossveising. motoren er ute av bilen igjen og skal nok ikke inn på en stund fra jeg holdt på med eksosen her er felgene jeg mest sansynlig kommer til å bruke. de er foreløbig 8/9 x16 men blir nok 10/13x 16 når jeg har bygget de om. såå får vi se hva som skjer etterhvert
  11. fått laserskjert flenser til eksos og turboer.
  12. turboer er kommet, girkassa er på plass, nå må jeg begynne på ny tunell blir lite med oppdateringer fremover for pc'en er blitt forvist fra stuebordet. må bli ferdig med verkstedet før jeg får den opp igjen
  13. det er det jeg har leita så lenge etter. når en har godkjent en 240 med 963 hk så må det jo være en eller annen form for ettermarkeds motorstyring... det er jo mange syke bygg som er godkjent, å det kan jo umulig være orginal ecu på alle
  14. driver å jobber litt på en v12, som jeg skal montere et sprut på. noen som har et sprut å anbefale (som jeg kan få godkjent) å er lett å jobbe med. har jeg behov for noen av de gamle hjernene ?
×
×
  • Opprett ny...