Gå til innhold

Tistlo

Medlem
  • Innholdsteller

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Tistlo's Achievements

  1. har 3 stykk 17toms felgar eg ikkje har bruk for. dekk er bås. merka med 17x8J og toler 650kg . inpress ET 33 diverse kantsår og skader på alle. bør lakkast oppigjen. befinner seg på voss og kan leverast til bergen eller sendast med posten vist nokon betalar godt. bud over 300kr ønskest kontakt her i tråden eller helst på mail: tempo-frelst @ hotmail.com
  2. mange takk for linken. går nok for å ta ut innsuget ja. nokon som veit noko om den sikkerheitsbrytaren for girspaken då? er den ofte eit problem? mykje styr å byta den? bilen da er snakk om har hatt tendensar der da er NULL livstegn ,men etter å ha rota att og fram med girspaken startar han tilslutt. nokon idear?
  3. Hallo har ein 95modell bmw 316 I A ,med 1596ccm motor(ifølge vognkortet) som eg skal byta startar på. nokon som har ei oversikt over kva som må av for å komma til?? ser ut som alt av innsug må vekk.. noko meir? den slår ikkje inn skikkelig. fyrste gongen so går berre startmotoren rundt, men andre gong eg vrir om nøkkelen , då tar den tak i svinghjulskransen og sviver motoren rundt. tenkte å få ein slutt på da no.. han som eig bilen(onkeln min) meinte og at da var noko kødd med brytaren for nøytral og park. altso den sikkerheitsbrytaren. men når eg prøvde so sveiv jo motoren rundt. men vist eg skulle få lyst til å byta den brytaren, kor mykje arbeid er da? kjem eg til under ifrå eller må eg gå via midtkonsollen? takk for svar!
×
×
  • Opprett ny...