Hei jeg vurderer å selge en komplett motor/gir pakke, alt står i en e36 så er bolt on der.
komplett med ferdig mappet sprut og alt du trenger for å kjøre.
Sikkert glemt noe men her kommer en grov liste over alt som følger med.
motoren er nyoverhalt og kun kjørt 10 runder på rudskogen og litt etter veien, fungerer
utmerket og det går noe jævlig hehe vurderes solgt pga andre prioriteringer.
det meste er nytt eller overhalt så setter prisen til 132000kr. send pm for mer info vis du er intressert.
Motor: m50 2.8L turbo
*Vipec v44 motorstyring mappet hos maxituning i sverige
Effekt 1 på 1.6 bar 630 whp 723nm Effekt 2 på 2.0 bar 750 whp 943nm
Effekt i motor på 2bar er 860hk och 1070nm
*Smidde Wiseco stempler 84.5mm med hd-stempel bolter *H-profil råder (ppf) *2.8l veiv *Stödgördel og arp bolter till rammelager *Portet topp och mirafresta ventil seter *PPF kammer 280 grader og 11mm løft *Borgwarner s300 turbo 66mm (Nyoverhalt) *PPF 40mm wastegate x2 *Accufab spjeld *custom bygd innsug pulverlakkert (ppf) *custom byggd grenrør twinentry coatet (ppf) *Pyramideringet blokk *Aluradiator med el vifte (ppf) *m3 oljehus og 25 rader oljekjøler *vag coiler * 3.5 tom eksos
Helt ny 2 plata tilton clutch og utløser lager (ppf)
530 diesel girkasse
dragracing mellomaksling, lagd i sverige tilpasset 530d kasse
*E85 *1680cc lav ohm dyser *2st Aeromotive a1000 bensinpumper *Aeromotive regulator *Nuke fuelrail *An8 tur an6 retur *Fuelcell på 60l skumfylt
Nei det syns jeg ikke med tanke på at strøkne 320 coupe orginale med mtec og litt m3 stasj koster 60k +++ så er det ikke mye man trenger å gjøre her for å få en veldig pen bil. Kan jo selges billigere uten bbs felgene da:-)
45 ferdig pruta litt å gjør med den, det er ny front på bilen, skjermer osv som er uorginalt og har rævva passform, få tak i orginale deler og lakker det så har du en veldig fin bil tilnærmet rustfri bil, begynt å boble såvidt i hjulbuer bak men kan fikses, bare overflaterust