Gå til innhold

hagglins

Medlem
  • Innholdsteller

    6
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

hagglins's Achievements

  1. Lufter bilen for salg for å se om det finnes noen interesserte -2003 520iA, kjøpte bilen i sommer og ble fortalt att det var 2.2l motor i bilen, i vognkort står det 2.0l. -200.080km -Veldig lite rust. -Sort sport-skinn -Gode dekk, sommer og vinter. (19" sommer, 15" vinter-orginal) -EU godkjent i August Bilen er nydelig å kjøre og alt av det elektriske fungerer godt Har hatt flere av disse bilene før (E39) med en gjenngang av samme "små feil" og tenker att dette heller er bedre for noen som kan gi bilen kjærlighet i noen arbeidstimer og få bilen optimal. det trenger ikke være noe annet enn en filleting. UANSETT, så er dette en mulighet til deg som ser sjangsen til og få deg en god bil før vinteren. Feil: Det trenger ikke nødvendigvis være "feil" men lister det opp her uansett. - Tappes for strøm : 2-3 dager etter ladding. På fult batteri etter ladding starter bilen og går som ei klokke. Det er satt i sub med forsterker i bilen og dette kan være årsaken til att bilen tappes for strøm på ett relè eller dårling ledning. - ABS-lampen : Klassiske ABS lampen drar til og lyser opp dashborde fra tid til annen, løses ofte med Stop-Start. - Check Coolant-Level : Også denne beskjeden dukker opp av og til. Den er ikke kontinuerlig. Har kjølevann på bilen men er vell en sensorfeil eller noe annet. Pris: 65.000Kr Kan være interessert i bytte i annen bil. kom med forslag
  2. Har ikke sjekket hviletilstanden på batteriet, men batteriet er 2 uker gammelt så det ville vært rart vist det var DET som skulle være galt. eller?
  3. SPEC: E39 523iA 1996 Startet bilen igår kveld og kjørte den inn i garagen uten problem, idag mårres skal jeg ut å starte så starter ikke bilen med det første. Den filer på lange drag og vill liksom aldri dra start. Den starter etter X antall forsøk men bakker ujevnt og alt for lite turtall men drar seg opp på normal etter 20-30 sekund. men den bakker aldri jevnt. Hvit røyk av eksosen er også ett tillegg. Har noen hatt dette problemet, evt vet hva dette kan være?
  4. Jeg kjørte en tur med min BWM E39 523iA Etter en stund mistet jeg farten. da jeg stoppet bilen og skulle framover igjen (satt bilen i Drive) kom det bare ulyder mens bilen ikke gikk fram. Revers fungerer enda mens Drive er det dødt. Noen som har noen formidling om hva dette kan være? Please ikke si "Havari"
  5. Vet ikke om jeg mistet noe gear olje, men jeg tror ikke det. Jeg regner med att jeg må til ett anerkjent verksted for å få en slik diagnose eller?
  6. Jeg lurer på om noen andre har vært borti lignende problem som jeg har fått med min BWM for tiden. For ca. 2 måneder siden så havnet jeg i grøfta med med bilen, jeg ødela radiator, multireim og fangeren på bilen, etter att dette var reparert og jeg fikk bilen oppe å gå igjen så fikk jeg etterhvert litt problematikk med giringen på bilen. den reagerer ikke like fort på giringen, spesielt ikke når jeg har slakket av ved ett kryss f.eks og skal begynne å gi gass igjen. Da hender det att den bare står i nøytral en stund slik att jeg bare får turtall men ingen drivkraft. Den bruker å runde ca. 3 - 3500 omdreininger før jeg får følgende melding "Trans failsafe Prog" også går den i gir igjen. Jeg kjører en 1996 523iA. motoren er gådd ca. 260.000 bare for info. Blir veldig takknemmelig for svar og alt kan være til nytte.
×
×
  • Opprett ny...