Gå til innhold

Nazzey

Medlem
  • Innholdsteller

    7
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjøretøy
    BMW E30,Volvo 240

Nazzey's Achievements

  1. Nazzey

    M40b16

    Det hadde vært greit om den KUN lyste når jeg kjørte, men jeg må ta av batteripolen for å få start morgenen etter, og det irriterer meg.. Hvorfor lyser den?
  2. Nazzey

    M40b16

    Helt gul firkant, imellom en rød firkant og noen grønne
  3. Nazzey

    M40b16

    Har litt problemer med både fusk og strømstjeling.. Ang fuskinga så går den bra når jeg har gass. Når den står rolig går den til den begynner å få litt temperatur.. I vinter tok jeg ut kontakta til lmm'en og da gikk den som et skudd på tomgang men ikke med gass.. Nå er det helt omvendt, den kutter når jeg tar av kontakt og går bra når jeg gir gass. Hva kan dette være? Ang strømstjelingen har jeg hatt en prøvelampe mellom minuspolen og "klemma" og tatt ut en og en sikring men den lyser konstant.. Det er den gule lampa under "oilservice" som lyser enda når jeg har tatt ut nøkkelen.. Noe hjelp å få her også?
  4. Nazzey

    Fusking e30

    er en m40 316, 1989 modell.
  5. Nazzey

    Fusking e30

    Jeg har faktisk ikke peiling.. den var sånn da jeg kjøpte bilen
  6. Nazzey

    Fusking e30

    var så lei igårkveld at den ikke sto på tomgang i 10 sekunder før den bluppa igår, så jeg tok av kontakta til luftmengdemåleren, og da slutta den å fuske? det vil si at jeg må ut med 5 tusen eller noe sånt for å fikse?
  7. Nazzey

    Fusking e30

    Hei, har kjøpt meg en e30. og den har et problem med at den fusker når den kommer opp i litt temperatur. etter ca 5 minutter så fusker den, og tilslutt et par kraftige fusk så den nesten stopper, også kommer den seg såvidt. og etter 2-3 sånne så stopper den helt. Er montert større bensinpumpe (gamle røyk) på den, men det skal vel ikke ha så mye å si. har bare kjørt 4 korte turer, på ca 3 minutter til et privat verksted. Men nå siste gangen jeg skulle hjem, så synes jeg at den var vrien å få over 60, så jeg klemte på i 2 gir og da ville den ikke mer enn 60. Og plutselig kom den seg og dro på men når jeg kom i neste kryss da og skulle drastisk ned i hastighet døde den helt, så jeg måtte pumpe for harde livet for å få futt i den, og slure på clutchen i høyt turtall. Noen som har noe peiling på dette? kan dette være foreksempel luftmengdemåleren? fant ut at den ikke har blitt kjørt med luftfilter på 7 mnder.. (forrige eier)
×
×
  • Opprett ny...