Gå til innhold

Mork

Medlem
  • Innholdsteller

    6
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjøretøy
    320d E91 2008Mod

Mork's Achievements

  1. Så de bildene av senkesett rundt omkring med bilde av 4 fjærer er kun for illustrasjon de da??
  2. Om noen her inne vet hvor jeg kan kjøpe senkestag bak til F11,evt om noen her inne kanskje selger sånne så vil jeg gjerne vite det
  3. Jeg trimmet min 320 dat for ca 1.5 år siden og jeg kan bekrefte at du bør være forsiktig med automatkassa di. Jeg fikk først et program som skulle være på 216hk/450nm og det gikk noe hinsides ift original, men etter 2-3 turer etter tuning fikk jeg en vibrasjon ved pådrag rett under 2000 o/min, fikk deretter et spesialtilpasset program på 410nm(usikker på hk) dette hjalp en stund,men nå får jeg samme vibrasjoner også på dette programmet. Jeg føler jeg må kjøre med litt bomull under foten. Bilen min hadde kun gått 64.000 ved trimming så kassa var ikke sliten på noen måte.
  4. Etter å ha lest denne artikkelen på Søndag henvendte jeg med på Bavaria Gardermoen i går for å forhøre meg om dette,og jo da,det lå inne en teknisk aksjon på bilen min,så den skal inn på sjekk 05.08.15. Det var ingen tvil om saken sånn ift km.stand og årsmodell. Bilen er en 2008 320 dat km.stand 98.000
  5. Takker for svar De fleste som tilbyr tuning ligger i det sjiktet du nevner.. 210-220 hk,420-450 nm.. De sier jo selv at dette er laget innenfor hva drivverket skal tåle,hvor "sant" dette er vet jeg jo ikke,men jeg tror lysten må få seire litt over fornuften denne gangen En litt rolig høyrefot bestemmer jo også litt hvor mye belastning du legger på drivverket,må jo ikke plante pedalen i bånn hele tiden Bilen har kun rullet 64.000 så vet ikke helt om en flushing av kassa da er såååå viktig?
  6. Noen her som vet hvor mye Newtonmeter automatkassa i en 320d 2008 tåler,lurer på softwaretuning,men holder igjen litt pga automatkassa.. Noen erfaringer/meninger?
×
×
  • Opprett ny...