Alltid kjipern å ta over noe sånt. driver å funderer på å bare kjøre en fjøsmekk-løsning selv på +-polen; måke gjennom en m12 og ett par skiver over ledninga å stremme det godt til med en mutter.
har du ikke peilepinne? Hvis du har det; er de o-ringene som skal være der der? bilen din har veivhusventilasjon, mulig verkstedet ikke finner det for det har ikke noe filter som skal byttet som noen motorer har.
Det er til starthjelp. Rød kabel på punktet(når det funker)og sort på ett jordingspunkt(skruer på støtdempertårn e.l.). Noen som vet om det går an å reparere dette på en enkel måte foresten? mitt også er ødelagt.
Nylig kjøpt bilen eller? kjipt med løse slanger, var en del hos meg også når jeg kjøpte den, men med noe tenkearbeid og fundering finner man jo ut av det meste. Plugga egr, og da slapp jeg jo unna det som har med det å gjøre.
Koble seg på tenninga så du har strøm når den er på? evnt. strøm fra cd-spiller, ka være greit å koble de sammen så du fort kan koble ut lys ved mørkekjøring på tds har du en grei slange å koble deg på på undersida av innsug; bruk ett t stykke der og dra slange inn i kupeën. Da ser du jo og hvor mye trykk du har i manifoilen, som jo og kan være en grei måte å finne ut om du har lekkasje noe sted mellom turbo og manifold.(eks; du vet torbo lader 1 bar; måler viser 0.6bar=lekkasje;)
Byttet dynamo på min 525 tds, og nå fungerer ikke turtelleren.
Ny bosch 140A, den sorte pluggen står i, prøvd å nappe den ut og inn igjen uten resultat.