Hei, skal koble opp uoriginalt fjernstyrt sentrallås, å lurte defor på om noen kunne eller har et diagram som viser fargene på bilen jeg skal koble meg inn på?
På forhand takk
Hei, jeg lurer på hvordan jeg kan hente ut de hestekreftene som en 525 har, mener 525 har 192/193 hk. Mens min 523i har 170hk, motoren jeg har er en M52-B25/M52-TUB25 noen tips/råd ?
De små skjermene på bilen min funker delvis, så skal bytte instrumentpanelet. Så mitt spørsmål er siden bilen er bruktimportert fra Tyskland er alt på tysk, hvordan blir det om jeg bytter instrumentpanelet fra en som ikke er tyskimportert ? Bilen er en E39 523i
Det er jeg klar over, fant feilen og det er litt flaut...Meeeen det var slangen etter luftmassemålereen som hadde delt seg, at jeg ikke så det når jeg var og rota under pansret, hehe jaja bra det ikke var mer alvorlig "pustet lettet ut " Takk for innspill alle, setter pris på at dere tok dere tid å svare
Tror det er esp'en som har "kilt" seg, bånn gass til 4000 omdreininger så er det bom stopp å det kjennes ut som at bakakslingen skal rives av.
Det er kun i 1. giret dette skjer, alle e andre girene er som normalt, skal feilsøke sene idag, håper jeg finner ut av det, for det er irriterende.
Manuell, nei clutchen er god. Er bare i første giret å når man gir rikelig med gass. Det startet først i går, å er ikke blitt bedre.
Får heller ikke noe feilkode opp når det skjer.
Hei, har blitt veldig plaget helt plutselig at bilen rykker noe helt forferdelig under pådrag i 1. giret, er like grusomt om motoren er varm eller kald.
Noen som har noe formening om hva dette kan skyldes? Bilen er en BMW 523i E39
Hei, har blitt veldig plaget med at bilen rykker noe helt forferdelig under pådrag i 1. giret, er like grusomt om motoren er varm eller kald.
Noen som har noe formening om hva dette kan skyldes? Bilen er en BMW 523i E39