Gå til innhold

Sjuer

Medlem
  • Innholdsteller

    2
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjøretøy
    Bmw 730 D

Sjuer's Achievements

  1. Fantastisk dårlig oppfølging av et useriøst firma 2 selgere, henholdsvis innehaver S. Strømmen og hans nestkommanderende opptrer på en svært uryddig måte hvor de kun er opptatt av å selge biler. Kunden kommer i 2 rekke. Garantiordninger og avtaler er rosenrødt før ting inngås, men når/hvis du får problemer står du alene og må krangle. Dette blir håndtert svært dårlig av selgerene. En skulle tro at daglig leder var mer interessert i å rydde opp og ha et greit forhold til fremtidige kunder, men dette er Strømmen ikke interessert i. Enkel løsning er å slutte å ikke ringe tilbake, slutte å ta telefonen, slutte å svare på mail. Når jeg som kunde foreslo å komme innom var det ikke ønskelig. Istedenfor prøver de å skremme bort kunden med å "true" med sine advokater. Er det tvist med de, kjør saken inn for forbrukertvistutvalget. Her får man god hjelp. På denne måten kan man stå opp mot useriøse aktører som denne bedriften. Legg også spesielt merke til mange av annonsene deres. De er av biler de har hatt inne før(arkiv bilder) og er ikke representabelt ift den bilen som faktisk er annonsert. Det står ingenting om dette i annonsen. Det finnes så mange dyktige bilforhandlere som selger et godt produkt, med garantiordninger som ikke er til for å lure kunden, Strømmen Bilformidling er ikke er av de. Min sterkeste anbefaling er å styre unna disse. Se på erfaringer og søk de opp på google så vil man raskt se at det ikke bare er noen få misfornøyde kunder.. Det er mange av de.
  2. Fantastisk dårlig oppfølging av et useriøst firma 2 selgere, henholdsvis innehaver S. Strømmen og hans nestkommanderende opptrer på en svært uryddig måte hvor de kun er opptatt av å selge biler. Kunden kommer i 2 rekke. Garantiordninger og avtaler er rosenrødt før ting inngås, men når/hvis du får problemer står du alene og må krangle. Dette blir håndtert svært dårlig av selgerene. En skulle tro at daglig leder var mer interessert i å rydde opp og ha et greit forhold til fremtidige kunder, men dette er Strømmen ikke interessert i. Enkel løsning er å slutte å ikke ringe tilbake, slutte å ta telefonen, slutte å svare på mail. Når jeg som kunde foreslo å komme innom var det ikke ønskelig. Istedenfor prøver de å skremme bort kunden med å "true" med sine advokater. Er det tvist med de, kjør saken inn for forbrukertvistutvalget. Her får man god hjelp. På denne måten kan man stå opp mot useriøse aktører som denne bedriften. Legg også spesielt merke til mange av annonsene deres. De er av biler de har hatt inne før(arkiv bilder) og er ikke representabelt ift den bilen som faktisk er annonsert. Det står ingenting om dette i annonsen. Det finnes så mange dyktige bilforhandlere som selger et godt produkt, med garantiordninger som ikke er til for å lure kunden, Strømmen Bilformidling er ikke er av de. Min sterkeste anbefaling er å styre unna disse. Se på erfaringer og søk de opp på google så vil man raskt se at det ikke bare er noen få misfornøyde kunder.. Det er mange av de.
×
×
  • Opprett ny...