Gå til innhold

Dkarlsie39

Medlem
  • Innholdsteller

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjøretøy
    BMW e39 523i m52tub25

Dkarlsie39's Achievements

  1. MEN glemte å nevne at tankmåler har vært bugga en stund.
  2. Hmm har hørt det samme, men grunnen til jeg bytta kamsensorene var pga bilen var tungstarta å akuratt som bil gikk i nødmodus, skifta disse å bilen va helt iorden, monterte febi sine fra gs. Har ikke gjort noe med veivsensor, men trodde den skulle sette motorlampe/feilkode
  3. Hei! Jeg har hatt litt problemer me min 523i de 2 siste dagene, er litt clueless atm. Alså det har seg sånn. Hadde vært på butikken så stoppa bilen etter 10 sekund å ikke gu om bilen ville starte. Oppdaga olje i kontakten til eksoskam sensoren, rensa etter beste evne så starta bilen plutselig, kjørte hjem uten noe feil. Feilsøkte litt hjemme, fant ikke noenting. Kjørte til jobben ca 4 mil. Så stoppa bilen i rundkjøringen av alle plasser, fikk skua bilen til verkstedet å tok diagnose, lå inne feil på lambda å 2 feil på brensel regulering å en ukjent feil. Starta litt å det puttret i innsug/eksos å ble kvalt ved pedal i bånn. Var ingen forskjell om lmm var av eller på. Så mistenkte denne, skulle kjøre bilen hjem igjen på kvelden bilen stoppet etter halvannen mil, bilen gikk helt fint før motor plutselig stoppet. Så lmm ble utelukket. Fikk ikke start på bilen om det smalt. Måtte ha veihjelp for å få den tilbake på jobben. Kan dette tyde på bensinpumpe? Mistenker det selv eller veivsensor men trodde bil ikke skulle starte overhode me defekt veivsensor? kamsensorer er byttet.
×
×
  • Opprett ny...