Gå til innhold

Bimmærmann123

Medlem
  • Innholdsteller

    4
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Bimmærmann123's Achievements

  1. Hei, er ny på dette med spacere og har noen spørsmål. Har bestilt coilovers og tenker å sette på spacere senere, ettersom jeg er usikker hvilken størrelse jeg vil/kan ha. Lurer litt på merker som folk har å anbefale, og hvor langt jeg evnt kan gå uten å måtte bytte bolter. Evnt hvem jeg må kjøpe hvis jeg må bytte bolter. Bak nå så har jeg stående 255/40/18 og foran 225/40/18. Noen som har gjort dette med samma bil som kanskje har noen erfaringer? På forhånd takk for svar :)
  2. Trykket er sånn ca halvparten av det det ska være i starten,men så blir forskjellen større å større jo høyere turtall
  3. Høytrykk. Hadde vært merkelig hvis det var reg kjede, vanligvis hører du jo det lenge før det faktisk skjærer seg
  4. Hei, jeg kjøpte en BMW 118d 2007 modell for noe måneder siden. Kjørte den et par ganger, men avskiltet den etterhvert fordi det var noen måneder igjen te jeg skulle ta lappen. Fikk skilter igjen nå nylig, og jeg og gutta tok en kjøretur. Den gikk klokkereint ut dagen, helt te vi skulle vaske bilen. Når vi startet bilen etterpå, startet motorlampa å lyse, og den klarte ikke høyt turtall. Var også veldig tungstarta. Etter å ha fått den såvidt hjem, ringte jeg en kompis som kjørte diagnose. Dieseltrykket er altfor lavt, nesten halvparten av det det skulle være. Har finni ut at det ikke er fødepumpa som er synderen, og mistenker høytrykkspumpa. At det skjedde etter vask kan jo bare være en tilfeldighet. Er det noe annet jeg kan ha oversett som kan være problemet basert på det jeg har skrevet? Motoren er N47, som har gått litt over 101 000 km. Aldri hatt noe problem med den før nå. Han som kjørte diagnose har eid samma bil med samma motor sjøl, og syns også detta er rart. På forhånd takk for svar
×
×
  • Opprett ny...