Okay nå har jeg feilsøkt en hel del men ikke kommet til noen løsning enda. Jeg har funnet ut en og annen ting da.
1. Hovedplusskabelen er skiftet, men det løste ikke problemet
2. Lambdasondene var snudd om, de var montert på riktig plass, men sensorene var koblet omvendt i "hjernen". Så den som sitter før katalysatoren, ledningen satt i plassen til "etter katalysatoren" og omvendt. Ikke rart verkstedene ble forvirret og bytta feil sonde hver gang. Jeg har snudd om på ledningene, byttet riktig sonde (bak kata) og feilmeldingen kom ikke opp igjen etter det.
4. Feilmeldingen om misfire på alle sylinderne har jeg fortsatt ikke funnet ut av.
Jeg har bytta tennplugger, en coil som var død, uten at det hjalp.
Mistenker en av to ting: Enten bensinpumpe/filter eller kjedestrekk. Noen ideer?
Jeg målte bensintrykket og det gikk ned ca. 10% ved rusing. Hadde det vært kjedestrekk så hadde den vel ikke trykket endret seg ved rusing eller ikke..?
Håper noen har noen gode ideer, jeg begynner å bli lei av å feilsøke.