Gå til innhold

Ekvals100

Medlem
  • Innholdsteller

    5
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Ekvals100's Achievements

  1. Hei. Nei, har ikke foretatt meg noe mer med dette. Det er ikke noe stort problem i det daglige, som igjen påvirker motivasjonen for å begynne å skifte ut masse deler litt på måfå.:) En bedre diagnose vil kanskje kunne si noe mer nøyaktig, men....:)
  2. Det er jo en mulighet, får en skiftet dette uten å ta av manifold?
  3. Ja, kunne tatt det i samme farten da... Samme bil du har? Ser at det nevnes at pluggene kan sitte fast, og noe om at kjølevæskeslange må av, med påfølgende utrenning. Noen tips i forhold til jobben? Utenom jobben med luftinntak, som jeg allerede har utført. 😊
  4. Takker. Hva er bakgrunn til å skifte både plugger og rele samtidig? Antar det ikke er så sannsynlig at begge deler er kaputt?
  5. Har en 2011 X5 e70 som blir vanskeligere å starte med lavere temp. Problemet merkes ved marginalt lengre kinning når temp kommer ned på 1-2 grader. Når motor starter kan den gå litt rusketet noen sekunder før den går over til stabil drift. Når motor går over til stabil drift er det ikke noe problem med kraft e.l. Har ingen problem når det er høyere temp og motoren går som en klokke med mye kraft og normalt forbruk. Tok forøvrig nylig av innsugs-manifold å renset denne for sot oppbygging. Støvsuget da også litt ned til ventiler. Ser ikke ut til at dette har hatt noen merkbar endring. Noen som har vørt bort i noe lignende? Forslag til hva det kan være? Takker så masse for eventuelle svar 👍😊
×
×
  • Opprett ny...