Gå til innhold

bmw530xd450hp

Medlem
  • Innholdsteller

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

bmw530xd450hp's Achievements

  1. jeg klarte 280 ish på 525d facelift med intercooler, friske dyser, og frisk turbo. Mer realistisk av vanlige tunere er rundt en 265hk. Du kan sende meg en melding for diverse deler/tuning
  2. ok, men det er greit. Fant rett og slett ut av at det ikke er låseringer på kryssene, men derimot et lokk som jeg ikke klarte å få av. Jeg borret, prøvde alt. Men nyttet ikke, fant også ut at det går igjennom en meget spesiell balanseringsrigg for å sentrere krysset gjennom powertrain europe. Så et tips fra meg, mye billigere å handle brukt mellomaksel enn å prøve å reparere dette. Med mindre du er så talentfull at du klarer dette selv
  3. Hei, dette er mitt første innlegg. Har en 530xd som drar på med rundt 450hk på veiv. Den tok livet av et opphengslager og det byttet jeg, men rett etterpå fikk jeg problemer igjen med vibrasjon. Fant da ut at kryss i mellomaksel er helt ferdig, da er spørsmålet mitt hva er enkleste fremgangsmåte for å ordne dette på? Det er snakk forresten om bakre mellomaksel, ikke fremre. Er dette enkelt å bytte selv? eller bør jeg bare finne en brukt aksel. Jeg kan skru, jeg bygde motoren selv Og har skrudd i cirka fem år med alt fra gir til motorbytte. Men drivverk har jeg aldri rørt nesten, og har jeg rørt noe er det eldre ting. Har mulighet for å få tak i kryss ettersom jeg bor nærme et lagerhus som heter t.slettebøe som har det absolutt meste. Takk for innspill Bavaria har forresten brukt TRE hele uker på dette på feilsøking, så begynner bli temmelig lei og sier det er umulig å bytte kryss Oppdatering; ga opp, bestilte ny aksel nå. Kan admin slette tråden? finner ikke ut hvordan
×
×
  • Opprett ny...