1985-e30 Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 hva hører egentli folket her på når dere kjører rundt i bmw'ene deres?? jeg hører selv på alt som høres bra ut, 3 doors down, Lenny kravitz, Jonny cash, queens of the stoneage, the killers, the darkness, franz ferdinand osv.... hva hører dere på?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 <---- (Se avataren min) Men hører også endel på KoRn, Chevelle, Foo Fighters, Slipknot, System of a Down, Limp Bizkit, Marilyn Manson, Tool, The Perfect Circle, Rage Against The Machine og pluss litt annet som jeg ikke kommer på nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Heheh, her i gården går det nok bare i dunkende trance, og hardhouse Av og til noe litt roligere, som York eller lignende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Hehe, det er bra det er noen som ikke BARE hører på metal, ikke det at jeg ikke hører på sånt selv, men jeg foretrekker litt variasjon og eurodance o.l. slår alltid ann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 kjører nesten aldri alene jeg, så jeg må nesten alltid lage et slags "kompromiss" med mine passasjerer! går mest i liste-pop, trance/techno, lett rock, 80-talls m.m! ørene mine går god for det meste, men den dagen noen prøver å dytte på meg en opera-cd, DA skrur jeg av anlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Hører mye på Pink Floyd for tiden jeg... Men, den beste kjøremusikken for meg er Vivaldi. "Agressiv" klassisk musikk gjør meg ekstremt fokusert på KJØRINGEN. Da er det bare meg, bilen og en perfekt turn-in etterfulgt av herlige apex:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Oj oj, er det ikke sjælvaste mozart som kommer gjennom svingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 80 talls Rock Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Går mye i trance her men god gammel rock kan være herligt til forandring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knp86 Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Forskjellig country, mykje Hellbillies, vestlandsfanden, og litt forskjellig rock. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 men den dagen noen prøver å dytte på meg en opera-cd, DA skrur jeg av anlegget Opera på "full guffe" er da utmerket "kjøremusikk" ! Helt sant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Går nok mest i techno/trance i bilen her også ja, men noe tøff rap/hip hop eller metal fungerer også utmerket.. Er stort sett altetende når det gjelder musikk.. Ex: Dj Valium - Doin' It Again Teknolova - The Legend Dj Ross - Dreamland Silverblue - Do U Know 50 Cent - Candy Shop Wolfpak - Gangsta Bounce Neo Cortex - Don't You The Underdog Project - Saturday Night Ying Yang Twins feat Trick Daddy - What's Happnin' Korn - Y'all Want A Single Metropolis - Fly Corporate Avenger - Fault The Police Crowbar - To Touch The Hand Of God Cypress Hill - Another Body Drops Da Buzz - Dangerous Cradle of Filth - From Cradle To Enslave Billy Idol - Rebel Yell Down Low feat Warren G - Murder 2002 Stage Dolls - Wings Of Steel HIM - Wicked Game David Draiman (Disturbed) - Forsaken Goldie Loc - Let's Roll Luniz - I Got 5 On It Down Low - Jonny B In Flames - Free Fall Disturbed - Shout 2000 For søndagsturer me fruen: 3 Doors Down - Here Without You 3 Doors Down - Landing In London Chris DeBurgh - Lady In Red Chris Isaak - Wicked Game Cue - Burning Guns n Roses - Don't Cry D'oh..tok litt av der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Bhangra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Pink Floyd, In Flames, HIM, Rammstein, Children Of Bodom, Silverchair, Prodigy, Marilyn Manson, Dream Theater, Black Sabbath og diverse musikk som venner av meg drar med seg inn i bilen(går for det meste i trance og rap da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2005 Billy Idol - Rebel Yell den e jo konge... en sang dokke må lasta ner: Kenny Chessney - She thinks my Tractor is sexy... den e konge... Stå på folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå