joddjodd Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Har bygget om min E36 325i fra automat til manuell. Lurer litt på hva dere andre som har gjort dette gjore med ryggelyset for å få det til å funke. Vet det skal to kabler inn på manuellkassa, men hvor ska jeg strekke disse kablene fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 hei kopierte et innlegg fra tråden min da jeg fikk bygd om for en stund siden om hvordan du skal gå fram. Nå har jeg letet fram et bilde med hvordan du skal koble ryggelys På bildet ser du de gule koblingene som er satt inn i kontakten. De går til ryggelys. Her må du legge opp ledninger fra kontakten inni bilen og ned til girkassa. Så må du koble disse til kontakten på girkassa. Da får du ryggelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joddjodd Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 Herlig.. Takker for svar. Da får jeg sett litt når jeg rygger og:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå